فرمانده برتر بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

بزرگترین طرح ملی مسکن از سوی وزیر راه مسکوت مانده و مزخرف خوانده می شود

محسن خیرآبادی با بیان اینکه مسکن مهر بزرگترین طرح ملی محسوب می‌شود افزود: دولت یازدهم به جای اینکه درصدد تکمیل پروژه مسکن مهر باشد این طرح را نیمه تمام گذاشته است و آن را مزخرف می‌داند.
کد خبر: ۸۸۱۱۹۶۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

محسن خیرآبادی فرمانده پایگاه شهدای فلسطین سبزوار به عنوان فرمانده برتر جشنواره مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مسکن مهر یکی از طرح‌های اصلی دولت پیشین در حوزه اقتصاد بوده تا از این طریق بتواند مشکل کمبود عرضه مسکن را برطرف ساخته و پاسخگوی تقاضای بالای مسکن در سال های آتی باشد و قیمت مسکن را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر بزرگترین طرح ملی محسوب می‌شود افزود: دولت یازدهم به جای اینکه درصدد تکمیل پروژه مسکن مهر باشد و نگرانی‌هایی که اقشار فقیر و جوان جامعه با آن مواجه هستند را برطرف کند این طرح را نیمه تمام گذاشته وزیر راه طرح مسکن مهر را مزخرف تلقی کرده است که این رفتار ها را می توان نوعی تلاش برای دگرگونی در محبوبیت این طرح دانست و نوعی واکنش غیر منطقی و نامعقول به شمار می‌رود.

خیرآبادی بیان داشت: این طرح سیاست‌های متنوعی را برای تامین مسکن به ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه فراهم آورده است. در کشور ایران نیز با توجه به مشکلاتی که در زمینه کمبود مسکن و به ویژه گرانی آن وجود داشت طرح مسکن مهر به عنوان مناسب ترین سیاست دولت جای خود را در اذهان متقاضیان مسکن پیدا نمود.

 وی با انتقاد از وزیر راه مبنی بر اینکه وی مسکن مهر را مزخرف خواند افزود: بنده در محلی سکونت دارم که نزدیک به مجموعه مسکن مهر است تعداد زیادی از اعضای حلقه های صالحین در مسکن مهر سکوت دارند جوانان و خانواده هایی هستند که از وضعیت مالی بالایی برخوردار نبوده و با دریافت وام اندکی توانستند خانه دار شوند و از طریق مسکن مهر  توانستند به مشکلات اجاره نشینی فایق آیند.

وی در خاتمه افزود: دولت باید در پی برطرف کردن نقاط ضعف مسکن مهر برآید  و تمام طرح‌های اجرایی شده در دولت قبل را از بیخ و بن غلط تصویر سازی نکند و پیشنهاد می‌شود دولت یازدهم و به ویژه آخوندی نیمه پر لیوان مسکن مهر را هم ببینند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار