آخرین وضعیت بازداشتی‌های پرونده بانک ملت و تخلفات ارزی/شکات منا ۲۳۱ نفر

سخنگوی قوه قضاییه با تشریح وضعیت سه پرونده بانک ملت، پرونده ارزی و پرونده جنایت آل سعود (فاجعه منا) به وضعیت بازداشتی‌های این پرونده‌ها پرداخت.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۱۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه همچنین با اشاره به پرونده بانک ملت اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی پرونده بانک ملت تقریباً تمام شده است و اگر می‌گویم تقریبا به دلیل اختلاف نظرهای بازپرس است که در نهایت این اختلاف نظر منتفی شود و مشکلی پیش نیاید این پرونده به دادگاه می‌رود.

وی همچنین درباره بازداشتی‌های پرونده بانک ملت گفت: 4 نفر در این پرونده از جمله مدیرعامل سابق آن بازداشت شده است و هنوز هم در بازداشت است.

*19 بازداشتی پرونده ارزی/10 نفر آزاد شدند

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه توضیح پرونده ارزی عنوان کرد: درباره این پرونده ما شاهد نوسانات ارزی بودیم که در نهایت 19 نفر بازداشت ولی 10 نفر با قرار وثیقه آزاد شدند.

محسنی اژه‌ای درباره وضعیت مابقی بازداشتی‌ها نیز گفت: 9 نفر در این پرونده هنوز بازداشت هستند.

*شکات منا 231 نفر

وی در ادامه به پرونده جنایت آل سعود در فاجعه منا نیز گریزی زد و گفت: در این پرونده 230 خانواده که عزیزانشان فوت کرده بودند شکایت کردند و 11 نفر نیز که دچار مصدومیت شده بودند در این پرونده شکایت‌های خود را ارائه دادند.

ارسال نظرات