فرمانده برتر بسیج جشنواره مالک اشتر در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

آخوندی در تلاش برای وابسته کردن اقتصاد کشور به خارج است

محسن خیرآبادی گفت: اینکه وزیر راه کترینگ غذا در حمل و نقل ریلی را به اتریشی‌ها واگذار کرد با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی منطبق نیست. ورود شرکت‌های خارجی به ایران، نوعی وابستگی اقتصادی به خارجی‌ها را فراهم می‌کند
کد خبر: ۸۸۱۱۶۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

محسن خیرآبادی فرمانده پایگاه شهدای فلسطین سبزوار به عنوان فرمانده برتر بسیج جشنواره مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه دولت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در عمل به کار نبسته و بسیاری از فعالیت‌های داخلی کشورمان را به خارجی‌ها واگذار کرده ست.

وی با بیان اینکه مسوولین به توانمندی ایرانی‌ها باور ندارند افزود: چندی پیش وزیر راه دولت یازدهم کترینگ غذا در حمل و نقل ریلی را به اتریشی‌ها واگذار کرد. ادعای وزیر راه مبنی بر اینکه افزایش حضور خارجی‌ها در بازار داخلی در افزایش سهم ایران در اقتصاد جهانی مهم تلقی می شود در حالی است که با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی منطبق نیست.

خیرآبادی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه شرکت‌های نامدار ایرانی در زمینه تهیه غذای باکیفیت وجود دارند تصمیم وزیر راه و شهرسازی منطقی به نظر نمی‌رسد لذا باید مسوولان حساسیت بیشتری نسبت به مسائل اقتصادی از خود نشان دهند تا بیش از این اشتغال برای غیر ایرانی فراهم نشود. لذا علاوه بر تولید ملی باید به مدیریت تولید هم توجه داشته باشند که استقلال اقتصادی کشور خدشه دار نشود.غذای آشپزی به یک شرکت اتریشی دادند مگر افراد برجسته کم داریم که به کشور خارجی واگذار می کنیم .

وی در خاتمه افزود: تلاش وزیر راه و شهرسازی برای ورود شرکت‌های خارجی به ایران، نوعی وابستگی اقتصادی به خارجی‌ها را فراهم می‌کند که بر خلاف سیاست‌های اعلامی نظام مبنی بر حمایت از تولید داخلی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی اقتصاد مقاومتی ارزیابی می‌شود.

ارسال نظرات