سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی در بهمن 57 و تلاش برای انتقال آن به نسل جدید از مهمترین رویکردهای ستاد دهه فجر این استان است.
کد خبر: ۸۸۱۰۸۰۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام علی چراغی پور روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فجر 38 با عنوان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.
وی افزود: ایجاد زمینه برای رشد و تعالی ارکان مختلف نظام، بسط و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب ، حمایت و تقویت مشارکت های مردمی در برگزاری مراسم ها، پشتیبانی از فعالیت های سازمان های مردم نهاد و حمایت ویژه از برنامه های جدید بویژه در حوزه کودک و نوجوان از مهمترین رویکردهای آیین های دهه فجر امسال است.
حجت الاسلام چراغی پور تاکید کرد: کمیته های مختلف ستاد تلاش می کنند ضمن بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی در جهت بصیرت افزایی با تاکید بر اندیشه های بنیانگذار کبیر نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی یادآور شد: سیستم صوتی مناسبی به منظور اطلاع رسانی از برنامه های این ستاد با همکاری شهرداری ایلام روز گذشته در محدوده میدان 22 بهمن، چهار راه رسالت، میدان شهید کشوری، میدان مادر تا انتهای مسیر راهپیمایی که در مصلی ایلام استف نصب شده ضمن اینکه از این سیستم برای پخش اذان در اوقات شرعی در ایام سال نیز استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه سخنران اصلی مراسم یوم الله 22 بهمن در شهر ایلام آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت شهر مقدس قم است، اضافه کرد: مراسم 12 بهمن سالروز بازگشت امام راحل (ره) نیز در یکی از مدارس ایلام با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام چراغی پور گفت: هفته استقبال از فجر انقلاب اسلامی از پنجم تا 11 بهمن زیر نظر کمیته فضاسازی و تزئینات و توسط شهرداری برگزار می شود که امیدواریم با همراهی رسانه ها بتوانیم اطلاع رسانی مناسبی از برنامه های در دست اجرای امسال داشته باشیم.

 

ارسال نظرات