شهدا عزت و آبروی کشور هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شهدا را عزت و آبروی کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۳۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که روز پنج شنبه 30 دیماه 95 در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد با ارائه گزارش مصور گفت: شهدا، امنيت و استقلال را براي جامعه ما به ارمغان آوردند و مايه آبرو و عزت كشور شدند.

فریبرز نجفی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که نگذارید خانواده های شهدا و ایثارگران در پیچ و خم زندگی بمانند افزود امروز برنامه ریزی جهت آینده روشن برای فرزندان شهدا و ایثارگران از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که همکاری و همیاری سایر دستگاهها می تواند بنیاد را در این زمینه یاری نماید.

وی افزود امروز نسل جوان جامعه بايد از زندگاني شهدا درس بگيرند لذا نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در وجود جوانان باید با برنامه ریزی ویژه صورت پذیرد.

نجفی در پایان با بيان اينكه خانواده هاي شهدا و ايثارگران سند افتخار و ذخيره هاي معنوي نظام هستند افزود: امروز همه ما بايد قدردان زحمات و تلاش ايثارگران باشيم و برای یادگاران این عزیزان که همین جانان امروز هستند برنامه ریزی نمائیم.

ارسال نظرات