قاضی پور در گفتگو با «بسیج»:

برنامه "ثریا"؛ نشان دهنده ضعف ها و قوت ها است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: و برنامه "ثریا" نشان دهنده هم نقاط قوت و هم ضعف است . منتقدین باید به راحتی با حضور در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نظرات خود را مطرح کنند.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۳۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از فشارها برای ممانعت از پخش برنامه "ثریا" گفت: گاها بعضی افراد ضعیف النفس عمدا یا سهوا کارهای تخلفی انجام می دهند که این جلوی پیشرفت ها را می گیرد و رشد و شکوفایی نظام را زیر سوال می برد اگر ما ضعف هایمان را در برنامه تلویزیون خودی به نمایش بگذاریم خیلی بهتر است که خارجی ها مانند بی بی سی ملعون و صدای آمریکای خبیث نشان دهند.

وی افزود: هر چند که ما باید همیشه عملکردهای مثبت در رشد و شکوفایی را نیز نشان دهیم و تمام مراحل را به نمایش بگذاریم تا جهانیان هم بدانند ولی باید نسبت به خودمان انتقاد داشته باشیم تا دیگران از ما انتقاد نکنند و برنامه "ثریا" نشان دهنده هم نقاط قوت و هم ضعف است مسئولان بهتر است در این دنیا جوابگوی کارهایشان باشند.

قاضی پور اظهار داشت: مسئولان شعار شفاف سازی می دهند ولی دیدیم در مورد فیش های نجومی شفاف سازی صورت نگرفت از آنها می خواهیم مناظره بگذارند قبول نمی کنند. منتقدین باید به راحتی با حضور در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نظرات خود را مطرح کنند تا مردم بدانند حق با چه کسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار