جایزه ی ملی سپیدار به کودک شلمزاری تعلق گرفت

کوثر صالحی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شلمزار موفق به کسب عنوان برگزیده در دومین دوره ی جایزه ی سپیدار شد.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۷۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری و کودکان استان؛ کوثر صالحی، عضو مرکز فرهنگی هنری شلمزار موفق به دریافت جایزه ی سپیدار در دومین دوره ی برگزاری این جشنواره ملی شد.

این جشنواره در دومین دوره ی خود 20 برگزیده از میان هزاران اثر رسیده به دبیر خانه انتخاب و معرفی کرده که کوثر صالحی عضو 11 ساله مرکز فرهنگی هنری شلمزار در بخش شعر سرایی این مسابقه موفق به کسب عنوان برگزیده شده است.

کوثر صالحی با 4 سال سابقه ی عضویت در کانون عضو فعال کارگاههای ادبی است و به فعالیتهایی نظیر، کتابخوانی، نوشتن خلاق، فیلم سازی، کاردستی و... علاقه مند است.

بر این اساس: جایزه‌ی سپیدار برای نویسندگان و پدیدآورندگان آثار و کتاب ‌های محیط زیستی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و با رویکرد آموزش و فرهنگ ‌سازی به مخاطب کودک و نوجوان برای حفاظت از محیط ‌‌زیست برگزار می‌شود.

این جایزه با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، کتاب ‌های نردبان، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سازمان حفاظت از محیط زیست، دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی آموزش و پرورش، نشریه‌ی دوچرخه (ویژه ‌نامه‌ی کودک و نوجوان روزنامه‌ی همشهری) و نشریه‌ی کوله‌پشتی (ویژه نامه‌ی کودک و نوجوان روزنامه‌ی شهروند) پایه‌گذاری شده است.

آیین اختتامیه ی این جشنواره قرار است با حضور 20 برگزیده خود از سراسر کشور در روز 29 دی ماه سال جاری همزمان با روز هوای پاک در تهران برگزار شود.

ارسال نظرات