مصطفی برزگر
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خبرداد/
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ۲۱ کمیته در نقاط مختلف استان برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را بر عهده‌ دارند، گفت: یادواره اولین شهید مناطق عشایری و روستایی ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۸۸۳۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلیمن علی چراغی پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه یکی از فعال ترین این کمیته ها، کمیته روستایی و عشایری است، اظهار کرد: این کمیته ها، در مناطق مختلف استان با نظارت و مسئولیت نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی و مدیریت های جهاد کشاورزی فعالیت دارند و امسال برنامه های گسترده ای در مناطق روستایی و عشایری استان با همکاری این کمیته و اعضای آن تدارک دیده شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به رویکرد مردمی بودن برنامه های دهه فجر، یادآور شد: گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح جامعه به ویژه در مناطق روستایی و عشایری با توجه به گستردگی مناطق در اولویت کار فعالیت های ستاد دهه فجر قرار دارد.
چراغی پور تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری لازم است که برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شود که در طول سال لازم است این برنامه های انجام شود اما در دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری دو ویژه برنامه در مناطق روستایی زرین آباد و هلیلان برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد در مناطق روستایی و عشایری این استان، اظهار کرد: کانون های مساجد در مناطقی که دیگر نهادهای فرهنگی فعالیت ندارند، فعالیت های گسترده و متنوعی دارند و انتظار می رود که با هماهنگی دستگاه های اجرایی و شاهد برگزاری برنامه های کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در استان باشیم.

وی،یادآور شد: تجلیل از فعالان روستایی و عشایری، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، تجلیل از فعالان حجاب و عفاف روستایی، یادواره ی اولین شهید مناطق عشایری و روستایی و تجلیل از برگزیدگان و نخبگان روستایی از برنامه های جشنواره فرهنگی و هنری روستایی است.

ارسال نظرات