هواپیمای ایرباس خریداری شده در کشکوئیه رفسنجان مشکل ساز شد!

موضوع ورود اولین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده به کشور موجب مطرح شدن گلایه هایی از سوی مردم شده است.
کد خبر: ۸۸۰۸۵۱۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، جلسه شورای اداری بخش  کشکوئیه که روز گذشته برگزار شد با حاشیه ای از جنس حرف مردم طبقه پایین همراه بود.
در این جلسه ملاشفیعی بخشدار بخش در میان سخنان خود به موضوع حضور یکی از دهیاران این بخش در بخشداری و مطرح نمودن این سخن اشاره کرد که ” هواپیمایی که از جیب ما مردم خریداری شده …” و توضیح داد: این هواپیما بصورت اجاره به شرط تملیک است خریداری نشده ۱۶ سال اجاره هستند و در این مدت تنها درآمد خالص هواپیما پرداخت می شود و پس از آن واگذار خواهد شد.
این سخن بخشدار  با واکنش مسئول شورای شهر کشکوئیه روبه رو شد که گفت: این هواپیما برای پولداراهایی خریده شده که می خواهند سوار هواپیما شوند اما به فکر ما مردم ضعیف نیستند.
بخشدار می گوید من که گفتم خریداری نشده پولی پرداخت نشد اجاره به شرط تملک است.
رئیس شورای شهر ادامه داد: مادری چهارسال فرزندش را عقد بسته و در هزینه جهیزیه آن مانده است ، جوانی که مشکل زمینی برای ساخت مسکنش دارد، در این بخش نیازمندانی هستند که یارانه دریافت نمی کنند اینها باید گفته شود اگر ما نگوییم دشمن می گوید و بد هم مطرح می کند انوقت است که به کشور ضربه می زند.
وی در ادامه به دیگر مشکلات بخش از جمله نبود امکانات مناسب برای ایاب ذهاب افراد از بخش به شهر ، گرانی زمین های شهرک صنعتی و عدم تصویب طرح جامع تفضیلی این بخش ، معطل شدن مردم در ادارت دولتی ، احداث ساخت زیر گذر و مسئله عدم توجه به بنای تاریخی کاروانسرا و گلزار شهداء در این بخش اشاره کرد.
در پایان سخنان رئیس شورای شهر ملاشفیعی بخشدار می گوید: اگر موضوع هواپیما اتفاق نمی افتاد مشکل فردی که خانه ندارد حل میشد؟
ملانوری فرماندار رفسنجان که در این جلسه حضور داشت نیز در زمینه ورود نخستین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده به کشور گفت: هواپیماهای کشور فرسوده شدند فرودگاههای اروپایی اجازه نشستن و سوخت گیری را به هواپیماهای ما نمی دادند و امروز اولین فروند هواپیمای ایرباس بصورت اجاره به شرط تملیک وارد کشور شده و به ازای قرارداد ان هیچ گونه ضمانتی داده نشده است.
انتهای پیام/


خانه خشتی

ارسال نظرات