ایجاد تسهیلات اشتغالزایی برای 65 نفر در ارزوئیه/ بسیج از قلبهای مردم برخاسته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه خبر داد:تسهیلات اشنغالزایی به بیش از 65 نفر از بسیجیان متقاضی و واجد شرایط در شهرستان ارزوئیه تخصیص یافته است که این خود یک قدم بزرگ برای اجرای اقتصاد مقاومتی و قدرتمندی اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۸۸۰۷۸۲۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، رضا اسماعیل کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه  با اشاره به اجرای طرح فرهنگی - اقتصادی اشتغالزایی بسیجیان در شهرستان ارزوئیه گفت: در راستای خودکفایی و خود اشتغالی بسیجیان در ارزوئیه و اجرای منویات معظم له مبلغ سه میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به واجدین شرایط پرداخت شده است.


وی اظهار داشت: این تسهیلات در قالب پرورش دام، شیلات، پرورش زنبور عسل، ماکیان، گیاهان دارویی، گلخانه ها، پرورش قارچ خوراکی و صنایع دستی و تبدیلی به بیش 65 نفر از بسیجیان متقاضی و واجد شرایط در شهرستان ارزوئیه تخصیص یافته است و جهت این افراد سیر مراحل دریافت به بانک عامل معرفی شدند که این خود یک قدم بزرگ برای اجرای اقتصاد مقاومتی و قدرتمندی اقتصاد کشور است.

اسماعیل کاخ افزود: بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات حضرت آقا با دادن وامهای خوداشتغالی قدم بزرگی جهت رشد اقتصادی کشور برداشته است و امیدواریم سایر ارگانهای دولتی نیز این مهم را در امور خود بگنجانند و سهم مهمی در رشد اقتصادی کشور داشته باشند، امروز بسیج ستون انقلاب است و پشتوانه اصلی رهبری که چشم دشمنان انقلاب اسلامی را کور کرده است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه ارزوئیه در خصوص وظیفه بسیج در این زمان و ترفندهای دشمنان گفت: به حول و قه الهی بسیج امروز محکم تر و با اراده تر از همیشه برای اجرای منویات حضرت آقا و خدمت رسانی به مردم تلاش می کند، هرچند وظیفه دولت خدمت رسانی و اشتغالزایی به مردم است لذا از آن لحاظ که کار بسیج در زمینه های فرهنگی و سازندگی باز خورد های خوبی داشته است، وظیفه خود دانسته تا در شرایط سخت اقتصادی امروز جامعه به کمر همت رابسته و به کمک قشر ضعیف مردم بیاید و آنها را در امرار و معاش کمک نماید.

وی بیان داشت: بسیج در تمام عرصه ها در میدان است و دشمنان نظام اسلامی از این واهمه دارند، ولی باید بدانند بسیج از قلبهای مردم برخاسته است و نمیتوان دشمان انقلاب نمیتوانند قلبهای مردم را تسخیر کنند چون کفر و عناد در قلبها راه ندارد.

اسماعیل کاخ در پایان افزود: شهرستان ارزوئیه در منطقه مظلوم واقع شده و خدمت رسانی خوبی برای مردمی نشده است، از این جهت بسیج شهرستان با ارائه تسهیلات اشتغالزایی خوبی در شهرستان ایجاد می کند و همچنین می توان گفت این شهرستان جز شهرستانهایی است که حداکثر آنها در بسیج شهرستان عضویت دارند و روحیه کار و ولایی بودن مردم ما را در امر خدمت رسانی مستعدتر می کند.

گزارش از: توکلی

ارسال نظرات