امیرحسین ثابتی در گفت‌وگو با «بسیج»:

عراقچی در مقابل منتقدین برجام حرفی برای گفتن ندارد

ثابتی گفت: علت اینکه اعضای تیم مذاکره کننده یک سال بعد از اجرایی شدن برجام حاضر نیستند در یک برنامه‎ای حاضر شوند که یک منتقد برجام نیز حضور داشته باشد، نشان دهنده این است که برجام هیچ دستاورد قابل دفاعی ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۷۷۵۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
امیرحسین ثابتی فعال سیاسی و رسانه ای در گفت ‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به حاشیه های به و جود آمده درباره عدم حضور عراقچی در یک برنامه تلویزیونی گفت: علت اینکه اعضای تیم مذاکره کننده یک سال بعد از اجرایی شدن برجام حاضر نیستند در یک برنامه‎ای حاضر شوند که یک منتقد برجام نیز حضور داشته باشد  نشان می‎دهد که برجام عملا هیچ دستاورد قابل توجه و قابل دفاعی نداشته است.

ثابتی افزود: اگر غیر از این بود و برجام دستاوردی قابل دفاع داشت و منتقدین نیز در برنامه حاضر می‎شدند دست آقای عراقچی و ظریف و دیگر اعضای تیم مذاکره کننده آنقدر پر بود که بتوانند پاسخی به این انتقادات بدهند.

وی در ادامه مطرح کرد: وقتی رئیس بانک مرکزی همین دولت اعلام می‎کند که دستاورد برجام " تقریبا هیچ" بوده، طبیعی است که آقای عراقچی در مقابل منتقدین حرفی برای گفتن ندارد و فقط دوست دارد که یک حضور نمایشی در تلویزیون داشته باشد و در اولین سالگرد برجام با یک سری کلی‎گویی‎ها و خلافه‎گویی‎ها و بیان مسائل تکراری به بخشی از مردم اطلاعات غلط دهد.

این فعال سیاسی در خاتمه اظهار داشت: روز گذشته حتی نیاز نبود که آقای عراقچی با یکی از منتقدین برجام حاضر به مناظره شود بلکه کافی بود یک فردی مثل آقای سیف رئیس بانک مرکزی، پشت خط تلفنی برنامه بیاید و چند کلامی درباره برجام و وضعیت بانک‎های ما یک سال بعد از اجرای برجام صحبت کند تا مشخص شود آقای سیف به عنوان رئیس بانک مرکزی دولت آقای روحانی درست می‎گوید که برجام هیچ دستاوردی نداشته یا فردی مثل آقای عراقچی.

ارسال نظرات
آخرین اخبار