عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مدیران اقتصادی اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند

صرامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیرانی در کشور دارد که به اقتصاد مقاومتی اعتماد و اعتقاد داشته و دوره های لازم را ببینند.
کد خبر: ۸۸۰۷۷۱۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱

محسن صرامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به شاخص های اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه دولت مردان در تحقق عملی آن گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به مدیرانی در کشور دارد که به اقتصاد مقاومتی اعتماد و اعتقاد داشته و دوره های لازم را ببینند.

وی افزود: متأسفانه مدیران و مسئولان کشور دوره های لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندیده اند از طرفی مدیرانی در کشور حاکم هستند و یا بخش مدیریت اقتصادی کشور بر عهده آنها است که اعتقادی به اقتصاد مقامتی ندارند.

بر همین اساس مدیران اقتصادی باید با لایه های زیرین و کارشناسی اقتصاد مقاومتی آشنا و هویت و نقطه هدف آن را مشخص کنند تا به جایی برسیم که کسی نتواند از نقاط ضعف اقتصادی ما را تهدید کنند.

این اقتصاددان با اشاره به اقدام دولت در خصوص خرید هواپیمای ایرباس و توجیه اقتصادی آن گفت: دولت در حوزه های مختلفی باید تصمیم بگیرد و یکی از بخش ها سامان دهی ترابری هوانوردی کشور است .

صرامی عنوان کرد: اما چیزی که موجب خوشحالی و شادی مردم می شود این است که بتوانیم زندگی روز مره آنها طوری تأمین کنیم که از لحاظ اقتصادی سیاسی مردم به مسئولین کشور اعتماد بیشتری کنند بر همین اساس هرکاری که به اعتماد سازی در ذهن مردم نسبت به مسئولین کمک کند می تواند بر اساس وصایای امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

ارسال نظرات