اعزام زائر اولی های فارسان به مشهد مقدس

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: زائر اولی های امام رضا علیه السلام در قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی از شهرستان فارسان عازم زیارت مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۸۰۷۴۲۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرشید امیریان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج افزود: این طرح ویژه افرادی است که بالای ۴۰ سال سن دارند و به سبب مشکلات تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته اند.

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج فارسان تاکید کرد: دو شرط محدودیت سنی و زیارت اولی، برای بیماران خاص در این طرح برداشته شده و این افراد می‌توانند به اتفاق یک همراه در کاروان های مهر درخشان رضوی ثبت نام کنند.

وی افزود: بیماری های صعب العلاج نه تنها فرد بیمار، بلکه اعضای خانواده و حتی دوستان و آشنایان مبتلایان را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین آستان قدس رضوی تلاش دارد از ظرفیت‌های معنوی بارگاه منور امام الرئوف علی بن موسی الرضا(علیه السلام) برای این بیماران استفاده حداکثری را به عمل آورد.

وی بیان کرد: متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(علیه السلام) و شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی از جمله خدماتی است که آستان قدس رضوی به این کاروان ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار