امام جمعه کوهبنان:

حضور مردم درمراسم خاکسپاری هاشمی رفسنجانی تقدیر از خدمتگزاران بود

امام جمعه کوهبنان گفت : حضور مردم تقدیر از خدمتگزاران بود که جلوی سوء استفاده ی برخی ها گرفته شد لذا ضرورت دارد که مردم در همه ی صحنه ها حضور داشته باشند و در یک کلام در این مراسم همانی که آقای هاشمی می خواست انجام شد و ائمه سراسر کشور نیز مراسمی در شأن ایشان برگزار کردند
کد خبر: ۸۸۰۶۶۸۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛امام جمعه کوهبنان درخطبه های این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به  نشان های متقین گفت: تلاش آنان بر مبنای دین و در راستای گسترش ارزش های دین است در حالی که آنان دور اندیش ،نرم خو و بدنبال کسب علم و دانش هستند.
وی ابراز داشت : انسان های متقی همواره بدنبال کسب علم همراه با حلم و بردباری هستند ،کسب روزی حلال ،نشاط از روی خدمت ،پرهیز از حرص و طمع ،انجام کار های صالحه و شایسته ،شاکر خداوند بودن ،آغاز روز و فعالیت روزانه با ذکر و یاد خداوند و...از مهمترین ویژگی های انسان متقین است .
ایشان تصریح نمود:در ابتدای هفته جاری متاسفانه مردم کوهبنان در فقدان از دست دادن فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در اثر حادثه رانندگی به سوگ نشستند انسان وارسته ای  که خوش اخلاق بود در حالی که همواره پرکار و همت بلندی داشت و خدمت در رکاب ولایت و رهبری را در راس برنامه های خویش داشت .

حجت الاسلام و المسلمین جعفری  درادامه با اشاره به رحلت هاشمی رفسنجانی ابراز داشت :وسوسه گران خناثی بودند و در کنار آنان گروه ها به دنبال انتصاب این شخصیت بزرگ به خود بودند اما ایشان به گسترش انقلاب ، اسلام  و خدمت به خلق و تبعیت از مقام معظم رهبری لحظه ای غفلت نکرد .

امام جمعه کوهبنان گفت :  حضور مردم تقدیر از خدمتگزاران بود که جلوی سوء استفاده ی برخی ها گرفته شد لذا ضرورت دارد که مردم در همه ی صحنه ها حضور داشته باشند و در یک کلام در این مراسم همانی که آقای هاشمی می خواست انجام شد و ائمه سراسر کشور نیز مراسمی در شأن ایشان برگزار کردند .

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت :  24 دی ماه انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران از سوی حضرت امام ( ره ) بود یکی از منصب هایی که رهبر معظم انقلاب از سال 58 دریافت نموده و تا کنون در این سنگر حضور دارد .  
وی یادآور شد: وجود رهبری مثل جد بزرگوارش آقا امیر المومنین ( ع ) برای خیلی ها امتحان بود که برخی ها در گذر زمان تزلزل پیدا کردند و بر خی رجال در زمان انتخاب ایشان به عنوان امام جمعه خود را به خوبی نشان دادند.
خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: رهبری ایشان تمام خصوصیات جد بزرگوارشان را دارد در حالی که مردم این زمان بصیرت و تدین دارند امام مردم آن زمان از این مهم بی بهره بودند این جاست که انسان نباید هرگز راه مستقیم را رها کند بلکه باید همواره پشت سر رهبر و مقتدای خویش حرکت نماید .
حجت الاسلام و المسلمین جعفری تأکید نمود : 26 دیماه سالروز فرار شاه در پی قیام مردم بود وقتی حق حرکت کرد باطل رفتنی است الان هم عده ای دست و پا می زنند روزنه ای پیدا کنند تا اعمال شیطنت نمایند که با سد پولادین مردم روبرو هستند .
 وی ادامه داد : زند گی تمام شاهان سراسر خیانت بود آنان همواره به دین ، ناموس و مردم خیانت  می کردند و تنها به سر سپردگی و خدمت به استکبار و در رأس آنها به امریکا فکر می کردند .
امام جمعه کوهبنان به سالروز شهادت نواب صفوی و یاران وفادارش در 27 دی ماه سال 34 به دستور شاه اشاره کرد وافزود : آنان فقط حفظ کلمه ی لا اله الا الله و گسترش ارزش ها و آرمان های اسلام را می خواستند که مظلومانه در این راه به شهادت رسیدند .
وی در ادامه به سالروز شهادت سید مهدی حکیم از بزرگ خاندان علم ، شهادت و فقاهت همچنین روز هوای پاک اشاره کرد و افزود : برخی از دود ها و سوخت ها فضا را آلوده می کنند ومیلیونها ماشین با آلودگی خود سرطان ایجاد می کنند .
خطیب جمعه کوهبنان در پایان به روز غزه اشاره کرد و افزود  : غزه یکی از مراحل حساس مسلمانان است در حالی که برخی از پادشان عرب ثابت کردند با مردم نیستند سال ها مردم غزه در محاصره هستند در حالی که برخی سران کشورهای عربی اجازه نمی دهند که دارو و غذا به آنان برسد ولی مطمئن باشید که آل سعود که همواره در سوریه عراق و عزه جنایت می کند تا اسرائیل در امان باشد ضربه خواهد خورد و روزی مانند صدام ذلیل و خوار خواهند شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار