با حضور مسئولین ادارات بخش زرنه،فرمانده گردان بیت المقدس، فرماندهان پایگاههای مقاومت و معتمدین محل فرمانده حوزه مقاومت شهدائ زرنه معارفه شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۱۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در مراسم معارفه فرمانده حوزه مقاومت شهداء زرنه گفت: امروز با اجرائی کردن نظام مردم سالار دینی لنگرگاه امنیت منطقه شده ایم.

سرهنگ فولادی اظهار کرد: چیزی که امروز نیاز جامعه ماست؛ وحدت و آرامش است. در این جزیره ناامنی که قرار داریم، به برکت امام(ره)، آن حجت خدا و خون شهداء خیمه و ستون امنیت منطقه هستیم.نباید اختلافاتی که به وجود آمده در مسئولین نفوذ کند؛ زیرا باعث شکاف و دودستگی شده و مردم را از نظام جدا خواهد کرد. ما تنها نظام مردم سالار موفق در دنیا هستیم.

فرمانده سپاه ایوان ادامه داد: ما رأفت اسلامی را در رفتار دیپلماتیک نشان دادیم ولی با این وضع دشمن به ما خنجر زد و نباید گذاشت که انشقاقی صورت گیرد. زیرا نظام ما تحقق بخش تمدن نوین مهدویت (عج) خواهد بود. ما نشان دادیم و بارها ثابت کردیم و کسانی را فدای نظام کردیم تا امروز امنیت برقرار شود که اگر بودند نام و آثارشان برتارک دنیا می درخشید و البته الأن هم می درخشد.

سرهنگ فولادی همچنین به جایگاه و منزلت ائمه و امامزادگان عظیم الشأنبویژه حضرت معصومه(س) در میهن اسلامی اشاره و عنوان کرد: باید برخود ببالیم که میزبان چهره های نورانی امامزادگان هستیم؛ ستارگانی که در گرفتاریها یارو دستگیر مابوده و ما را به ساحل امنیت رسانده اند.

فرمانده سپاه ایوان در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاق ناگوار رحلت مجاهد نستوه و رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخت و گفت: یکی از خیمه های نظام که قدمت و سابقه درخشانی در پیروزی نظام و دفاع مقدس داشت، از بین ما رفت. نکات کلیدی و عمیقی در پیام تسلیت رهبری معظم انقلاب بود که ما را به جایگاه آن یار سفر کرده دلالت می کند. چه مجاهدتهائی که این شخصیت عظیم در رکاب امام(ره) در راستای پیشبرد و تحقق اهداف انقلاب داشتند. یار دیرین که 59 سال با رهبری مأنوس بود انشاالله که خداوند متعال به برکت دعای خیر رهبری ایشان را درجوار امام و صدیقین قرار دهد. همه ملت ایران عزادار هستند، این تیتر فقدان ایشان در رسانه ها نشان از عمق تأثیر گذاری وی بوده است. لکن رسانه های غربی سعی در مسموم کردن جامعه داشتند که با پیام رهبری نقشه آنها نقش برآب گردید.

سرهنگ فولادی در پایان عرایض خود ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق حوزه زرنه، جناب سرگرد پاسدار جمال اسدی که در سطح بخش منشأ خدماتی زیاد بود ابراز کرد: باتوجه به حجم فعالیت های عمرانی بسیج سازندگی ناحیه و نظر به تخصص و توان آقای اسدی مجبور شدیم که  از خدمات ایشان در آن معاونت استفاده گردد. وی همچنین سروان پاسدار کورش صیدمرادی را یکی از نیروهای خلاق و جوان و پای کار معرفی کرد و توصیه کرد که با مجموعه اداری بخش و بسیج بدنبال ایجاد وحدت باشد. زیرا زرنه سابقه درخشان در پشت سر و درآینده دارد و امیدواری داد که سپاه بعنوان مجموعه ای پیش برنده محور کار را بر خدمت گذاری بی منت ادامه  خواهد داد.

 در این مراسم نیز فرمانده جدید حوزه شهداء زرنه، سروان پاسدارصیدمرادی ضمن عرض خیرمقدم به حضار برنامه های خود را در راستای معنویت افزائی در بسیج، تقویت گردان ألی بیت المقدس و نگاه ویژه به نظام تربیت شجره طیبه صالحین عنوان کرد.

 

 

 

 

ارسال نظرات