پژوهشگر تاریخ در گفتگو با بسیج:

با اسلام آمریکایی می جنگیم/ خون شهدای مدافع حرم بیهوده بر زمین ریخته نشده است

پژوهشگر تاریخ با تأکید بر این که ما با اهل تسنن مشکلی نداریم بلکه با اسلام افراطی آمریکایی مشکل داریم، گفت: چنان که شهید آوینی فرمود، امروز جنگ ما با اسلام آمریکایی است؛ اسلامی که زنده زنده پیر و جوان و کودک، سر بریدن دختربچه سه ساله و خوردن اعضای بدن شیعه را حلال و ثواب می داند.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۰۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۱

سلطانعلی صفری لیافویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سیاهکل اظهار داشت: حتی اگر مسأله دفاع از حرم نبود باز هم حفظ خط مقاومت ایجاب می کرد در سوریه دفاع کنیم تا کسی برای ان دندان تیز نکند چرا که سوریه زنجیره اتصال ما و حزب الله است و اسرائیل می خواهد با تصرف آن میان ما جدایی بیندازد.

وی افزود: در میان کشورهای همسایه، ترکیه که در فکر امپراتوری عثمانی است و عربستان هم به دنبال سیادت مسلمانان جهان و در جنگ ۳۳ روزه ثابت کرد که ذره ای به فکر اسلام نیستند به گونه ای که عربستان به اسرائیل گفت هر چه هزینه دارد تقبل می کنیم فقط حزب الله را نابود کنید.

اگر پشت مرزها نجنگیم باید داخل کشور بجنگیم

این پژوهشگر تاریخ با بیان این که هدف اصلی از درگیری های سوریه و عراق، ایران و لبنان هستند، گفت: مرزهای ما ناامن است؛ اگر بخواهیم از حیثیت خود در برابر داعش و گروه های تکفیری اجیر استکبار، دفاع کنیم باید آن ها را آن سوی مرزها نابود کنیم وگرنه باید در کرمانشاه و تهران با آن ها بجنگیم.

صفری با اشاره به تعیین والیان استان های ایران از سوی داعش برای زمان اشغال ایران، تصریح کرد: درست است که اکنون به برکت خون شهدا آسوده در کشور خود زندگی می کنیم، اما اگر کوتاه بیاییم راحتمان نخواهند گذاشت؛ اگر در جبهه مقاومت که امروز سوریه سمبل آن است حضور نداشته باشیم، از شرق و غرب به کشورمان دست درازی می کنند.

با اهل تسنن مشکلی نداریم/ با اسلام آمریکایی می جنگیم

وی با تأکید بر این که ما با اهل تسنن مشکلی نداریم بلکه با اسلام افراطی آمریکایی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: چنان که شهید آوینی فرمود، امروز جنگ ما با اسلام آمریکایی است؛ اسلامی که زنده زنده پیر و جوان و کودک، سر بریدن دختربچه سه ساله و خوردن اعضای بدن شیعه را حلال و ثواب می داند.

این پژوهشگر تاریخ با بیان این که تا اسرائیل فاصله ای نداریم و تا ۲۵ سال دیگر با همین مدافعان حرم اسرائیل را نابود خواهیم کرد، ابراز کرد: خون شهدای مدافع حرم بیهوده بر زمین ریخته نشده و قطعا به زودی ثمر خواهد داد چنان که خون شهدای ما در جنگ تحمیلی مثمر ثمر واقع شد.

صفری با اشاره به توجه ویژه حضرت زینب(س) به مدافعان حرم، گفت: در واقع اهل بیت(ع) خودشان دفاع می کنند و ما فقط می رویم که ثابت کنیم جبهه مقاومت خالی نیست و نمی گذاریم کربلا تکرار شود.

ارسال نظرات