فرماندهی انتظامی شهرستان قدس خبر داد:

کشف و ضبط محموله مکملهای ورزشی قاچاق در شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:فرمانده نیروی انتظامی شهر قدس گفت:در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی،ماموران نیروی انتظامی شهرستان قدس موفق به شناسائی دو مرکز بزرگ عرضه مکملهای ورزشی قاچاق شدند.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۶۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج:سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،در گفتگو با<<بسیج>>با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قدس تصریح کرد:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پیش از ظهر امروز مأموران انتظامی شهرستان، دو مرکز بزرگ عرضه مکمل‌های ورزشی قاچاق را شناسایی، و نسبت به پلمپ قضایی آن اقدام کردند.

وی  افزود: در کشف این محموله قاچاق مقادیر قابل‌توجهی قرص، آمپول و پودر قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف، و دو نفر در این رابطه دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی پلیس، متهمان به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و افرادی که به نحوی سلامت جوانان را به مخاطره می‌اندازند، برخورد می‌کند و در این مأموریت مهّم، مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار  موثر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار