مسئول بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری آموزش علمی تخصصی مداحی اهلبیت

مسئول بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزش علمی تخصصی مداحی اهلبیت علیهم السلام به سبک جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۵۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت اله کیانی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: دوره آموزش علمی تخصصی مداحی اهلبیت علیهم السلام به سبک جدید با رویکرد تربیت ستایشگران انقلابی و بصیر برگزار می شود.

مسئول بسیج مداحان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: این دوره آموزشی در قالب 6ترم سه ماهه با صدور مدرک معتبر برای قبول شدگان هر ترم در سه سطح نوگلان حسینی(7تا 13سال)، نوجوانان(14 تا 20سال) و جوانان(21 تا 35سال) برگزار می شود.

وی، ادامه داد: صداسازی و الفبای موسیقی(سلفژ) در مداحی و آموزش ردیف های آوازی، اصول و فنون مداحی و مجلس داری، نوحه خوانی، شعرشناسی، تاریخ، مقتل شناسی،‌اخلاق و آداب حرفه ای، مخاطب شناسی و ... از عناوین این دوره آموزشی است.

کیانی، یادآور شد: مهلت ثبت نام تا تاریخ 25 دیماه سال جاری می باشد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های ذیل مراجعه نمایند:

برادران: شهرکرد، خیابان سعدی، کوچه 67، روبروی مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اتحادیه دانش آموزی، (روزهای زوج از ساعت 16 تا 18)

خواهران: شهرکرد، خیابان ملت، روبروی مسجد جامع، پایگاه حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها،‌(روزهای زوج ساعت 15 تا 17)

گفتنی است: این دوره آموزشی با همکاری سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، کانون مداحان و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری، و زیر نظر معاونت آموزش سازمان بسیج مداحان کشور با حضور اساتید مجرب و متعهد کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات