خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه(س)همدان خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در همدان

فرمانده پایگاه آمنه (س) همدان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت اقتصاد مقاومتی در همدان با حضور بسیجیان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۸۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با اشاره به منویات امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: پایگاه حضرت آمنه(س) همدان به منظور کارآفرینی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی و آموزش مشاغل خانگی و فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای ایرانی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت اقتصاد مقاومتی کرده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها به صورت دوره‌ای تشکیل می‌شود، افزود: پس از آموزش‌های لازم در این کارگاه‌ها با ایجاد فرصت مناسب برای فروش مواد تولیدی و کالاها، بستر مناسبی برای کمک به معیشت خانواده‌ها به خصوص زنان بی‌سرپرست خانوار ایجاد می‌شود.

فرمانده پایگاه آمنه(س)همدان افزود: در این راستا از ابتدای سال این پایگاه به صورت دوره‌ای به برگزاری کلاس‌های هنری گونی‌بافی، سرمه‌دوزی، پته‌دوزی، خیاطی، بافندگی، مروارید کاری، آموزش تاج و ژله، لعاب‌کاری و میناب کاری روی سفال و در صنایع تبدیلی همچون عرقگیری و پخت شیره برای تحقق اهداف اقدام کرده است.

وی از برگزاری کارگاه آموزش کشت قارچ، زعفران و گیاهان دارویی در محل پایگاه خبر داد و عنوان کرد: امسال دردومین دوره آموزش این کارگاه‌ها زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی و سازمان فنی و حرفه‌ای به مدت یک هفته در محل پایگاه در حال برگزاری است.

اسدی ادامه داد: به منظور ارتقا سطح علمی و عملی در این کار گاه‌ها، با حضور مربی معرفی شده از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای در کنار آموزش تئوری، آموزش عملی نیز لحاظ می‌شود تا یادگیری و آموزش موثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره آموزشی پس از برگزاری آزمون ، گواهی مهارت فنی و حرفه ای به شرکت‌کنندگان اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات