نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وزرای میلیاردی دولت درکی از فقر مردم ندارند

بیرانوند با اشاره به پدیده گورخوابی گفت: متأسفانه برخی وزاری کابینه دولت آقای روحانی وزرای هزار میلیاردی هستند که درکی از فقر و نداری و بی چیزی مردم کشور ندارند.
کد خبر: ۸۸۰۲۱۴۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

بهرام بیرانوند نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با پدیده گورخوابی و بی توجهی دولت به قشر مستضعف و محروم جامعه اظهار داشت: باید اذعان کنیم که خاستگاه دولت یازدهم قشر متوسط و مرفّه جامعه است.

وی در توضیح این مطلب بیان داشت: کابینه ای که آقای رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور تشکیل داد همین مسئله را نشان می دهد، امام خمینی (ره) فرمودند: "کسانی تا آخر با ما و در راه انقلاب خواهند ماند که طعم تلخ فقر را چشیده باشند" اما متأسفانه برخی وزاری کابینه دولت آقا روحانی وزرای هزار میلیاردی هستند که درکی از فقر و نداری و بی چیزی مردم کشور ندارند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: ما در مجلس نهم سه مرتبه قانون تصویب کردیم که دولت یارانه اقشار بهرمند را قطع کند تا این یارانه در بخش تولیدی و درمان هزینه شود، بدین صورت که آنچه اقشار برخوردار و مرفه جامعه، نیاز نداشتند در جایی بکار برده شود که بخشی از مشکلات معیشت و اشتغال را حل کند اما متاسفانه دولت حاضر نشد به اندازه 45 هزار تومان به اقشار مرفه جامعه فشار بیاورد و این نشان دهنده همین رویکرد دولت است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار