معاون فرهنگی بنیاد شهید استان ایلام گفت: ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و دبیری بنیاد شهید شهرستان تشکیل می شود.
کد خبر: ۸۸۰۱۴۰۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از سیمره  خبر، "کریم دارایی"، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام گفت: با همکاری فرماندار و دستگاههای اجرایی دره شهر یادواره 110 شهید والا مقام این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به نیاز نسل امروز برای درک فرهنگ شهادت، تنوع و دوری از شعاری بودن  اولویت مهم برگزاری این یادواره خواهد بود.

دارایی افزود: در همین راستا نیز ستاد برگزاری این یادواره به ریاست فرماندار و دبیری بنیاد شهید شهرستان تشکیل و کارگروهها، زمان و مکان برگزاری آن نیز بزودی اعلام می شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار دره شهر تصریح کرد: بعد از انقلاب برای اولین بار شورای اداری این شهرستان با تمامی اعضا برای اجرای مناسب یادواره شهدا تشکیل شده که جای تقدیر دارد.

دارایی با اشاره به دغدغه های رهبر انقلاب در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآورشد: برای پیگیری این موضوع مهم از سال گذشته شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رئیس جمهوردر کشور تشکیل شده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید استان ایلام خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا باید آنچنان بازتاب کشوری و جهانی داشته باشد تا  ملت شهید پرور ایران اسلامی همچنان با تمام قوا در مقابل دشمنان ایستاده و از ارزش ها و باورهای خود دفاع کنند.

 

 

ارسال نظرات