فرمانده سپاه رودبار:

گیلانی ها زودتر از همه، چشم فتنه را کور کردند

فرمانده سپاه رودبار ضمن گرامیداشت حماسه ۸ و 9 دی، این ایام را روز بصیرت و ولایتمداری نامگذاری کرد و گفت: در غبار فتنه ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، جلسه مجمع عالی بسیج با حضور بسیجیان، فرماندهان حوزه، پایگاه و اقشار مختلف بسیجی در کانون علمی و فرهنگی امام خمینی(ره) رودبار برگزار شد،

فرمانده سپاه رودبار ضمن گرامیداشت حماسه ۸ و 9 دی، این ایام را روز بصیرت و ولایتمداری نامگذاری نمود و اظهار کرد:  در غبار فتنه ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند.

سرهنگ جاوید فلاح یادآور شد: کسانی که از سفره این انقلاب نان خورده بودند و گردن کلفت کرده بودند پس از انتخابات به قوانین کشور پشت پا زدند و فتنه انگیزی کردند.

به گفته وی، مردم گیلان در حماسه ۸ دی و ملت ایران در حماسه ۹ دی با حضور خود برای دفاع از ولایت، فتنه گران را روسیاه کردند.

فرمانده سپاه رودبار  در بخش دیگر سخنانش، با مورد تاکید قرار دادن عمل به فرامین رهبری، اظهار کرد: بسیجیان نباید منتظر بمانند تمامی مسائل از لسان مقام معظم رهبری بیان شود. حضرت آقا در بیانات خود به برخی مسائل اشاره می کنند اما انگار برخی خواص و عوام متوجه فرامین رهبری نیستند و دنیا طلبی و مسولیت طلبی مانع توجه به این امر مهم است.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه خود رزمی از مصادق جهاد کبیر است، گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با خود رزمی و جهاد با نفس، توانستند بر دشمن چیره شوند.

به گفته وی، کسانی که در حماسه ۸ و ۹ دی به میدان آمدند و در دفاع از ولایت حماسه آفریدند در جهاد اکبر و مبارزه با نفس پیروز شده بودند.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه بصیرت قلبی مردم سبب خلق حماسه ۸ و ۹ دی شد، اذعان کرد: کسانی که در ۸ و ۹ دی به میدان آمدند به این فکر نمی کردند که رئیس هستند یا کارمند و یا اگر در حماسه ۸ دی شرکت کنند عزل می شوند،جز ولایت و انقلاب چیز دیگری برایشان اهمیت نداشت.

سرهنگ فلاح با انتقاد از عدم شرکت برخی از مسئولین در مراسم ویژه 9 دی، اظهار کرد: کسانی که در جهاد با نفس رفوزه شدند غایبین حماسه ۸ و ۹ دی بودند و الان هم عده ای تا صحبت از مراسم ۹دی می شود دنبال سوراخ موش هستند که خود را پنهان کنند و در مراسمات شرکت نمی کنند.

وی، تقویت روحیه مطالبه گری در بسیجیان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مردم باید بپرسند مسئولی که برای خدمت به مردم انتخاب شده چرا در صحنه هایی که صحبت از حمایت از انقلاب و ارزشهای انقلاب است، غایبند.

فرمانده سپاه رودبار با تاکید بر اینکه مطالبه گری نوعی امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها به این معنی نیست که تار موی یک زن بیرون است را امر و نهی کنیم مطالبه گری ارزشهای انقلاب از مسئولین امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات