فعال رسانه ای در گفت و گو با دبیرخانه جشنواره ابوذر:

جشنواره رسانه ای ابوذر مطالبه گر دغدغه های رهبری است

ابوذر باقری گفت: محورهایی که قرار است آثار شرکت کنندگان در خصوص آن ها در جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شود موضوعات روز و مهمی است که بارها در سال های اخیر مقام معظم رهبری به آن ها اشاره کرده اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
جشنواره رسانه ای ابوذر مطالبه گر دغدغه های رهبری است
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از بسیج رسانه، "ابوذر باقری" فعال رسانه ای در گفت و گو با دبیرخانه جشنواره رسانه ای "ابوذر"  با اشاره به نقش مهم و تاثیر گزار رسانه ها در عصر حاضر ابراز داشت: اکنون شاهدیم که اتفاقات و وقایع در سرتاسر گیتی در کسری از ثانیه به تمام جهان مخابره می شود و واکنش های مختلفی  را  بر می‌انگیزد و تاثیر گزاری خود را دارد  که این نشان دهنده قدرت و نفوذ رسانه ها ر افکار عمومی ملت هاست.
 
این فعال رسانه ای گفت: جبهه رسانه ای و فرهنگی انقلاب اسلامی باید متناسب با رشد تکنولوژی و ابزارهای رسانه ای جدید در فضای مجازی حضور قدرتمندی در صحنه داشته باشد و با تقویت بنیه تئوری و عملی خود نقش تاثیر گزاری در عرصه رسانه داشته باشد.
 
عضو اسبق شورای مرکزی سازمان اسلامی دانشجویان ایران بیان کرد: در حال حاظر مسئولان امر در بخش رسانه های ارزشی و انقلابی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر را برگزار می کنند که این حرکت و اقدام نوید بخش آینده خوبی در رشد و شکوفایی و تقویت رسانه های جریان انقلاب و ارزش مدار خواهد بود.
 
وی افزود:  دیده شدن استعدادها و توانمندی های  نیروهای خلاق و خوش فکر که دغدغه نظام و انقلاب را دارند از دیگر محاسن برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر است که تا کنون در این سطح و با این دامنه فراگیری در کشور اتفاق نیفتاده است و باید از این ظرفیت عظیم نهایت بهره برداری را کرد تا در کنار تقدیر از منتخبان جشنواره بقیه نیروهای مستعد و با انگیزه هم را حفظ کرد.
 
باقری با اشاره به محورهای مورد نظر در بخش مسابقه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: محورهایی که قرار است آثار شرکت کنندگان در خصوص آن ها ارسال شود موضوعات روز و مهمی است که بارها در این سال ها مقام معظم رهبری به آن ها اشاره کرده اند و بر روی آن ها تاکید داشته اند و این تیز بینی و درایت مسئولان مسئولان بسیج رسانه برای پیگیری مطالبات و دغدغه های امام خامنه ای (مدظله العالی) جای تقدیر و تشکر دارد.
 
این فعال رسانه ای در ادامه افزود: با توجه به نقش و تاثیر فضای مجازی در جامعه خصوصا نسل جوان باید آموزه های ارزشی و اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص محورهای مورد بحث در جشنواره رسانه ای ابوذر با ظرافت و کار کارشناسی شده از طریق فضای مجازی و با جذابیت و لطافت خاصی به مخاطبان منتقل شود چرا که دشمنان نظام با نفوذ فرهنگی و با برنامه های متنوع قصد فروپاشی بنیان های اعتقادی و ارزشی جامعه اسلامی را دارند و باید با تمام قدرت در صحنه ماند و مقابله کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار