مجتبی عبداللهی
نماینده ولی فقیه درسپاه قدس/
9دی در استمرار نظام دینی نقش بسزایی داردو ماندگار خواهد شد و در این روز بود که سران فتنه و حامیانشان از نظام جمهوری اسلامی شکست خوردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۲۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین شیرازی،نماینده ولی فقیه درسپاه قدس با گرامیداشت ایام الله 9دی گفت: خداوند،حرکت یک امت از ظلمت به سوی نور ،و روزی که بشیریت از ظلم و گمراهی نجات پیدا کند را ایام الله نامیده و بر زدنده نگهداشتن ایام الله تأکید دارد.

وی،اظهار کرد: در عصر انقلاب اسلامی تمام حرکات برای حقیقت بود و امام راحل تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نظام دینی را براساس اسلام وقرآن و سیره پیامبر بنا کند اما در این مسیر اتفاقات بسیار زیادی افتاد که به ایام الله معروف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی، 9 دی را یکی از ایام مهم عنوان و اظهار کرد:  9دی در استمرار نظام دینی نقش بسزایی داردو ماندگار خواهد شد و در این روز بود که سران فتنه و حامیانشان از نظام جمهوری اسلامی شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مورد نقش رهبری در آگاهی سازی مردم از فتنه 88 ،بیان کرد: فتنه 88 برای مقابله با حاکمیت دینی و نظام اسلامی شکل گرفت که در آن اساس نظام وحاکمیت دینی را  نشانه رفته بودند که الحمدالله با روشنگری های مقام معظم رهبری و شور انقلابی مردم، فتنه و فتنه گران شکست خوردند.

وی،اظهار داشت: برخی خواص داخلی با همراهی دشمنان نظام سلطه برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده بودند که با حضور مردم این فتنه گران و خواص مردود شدند.

 

ارسال نظرات