امام جمعه شلمزار:

ریشه بسیاری از مشکلات بی بصیرتی خواص است

امام جمعه شلمزار در جمع اقشار مختلف مردم دزک به مناسبت حماسه 9دی، گفت: ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب ها غفلت و بی بصیرتی خواص بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی به مناسبت هفته بصیرت و سالروز حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه سال 88، با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن علیه السلام دزک از توابع شهرستان کیار برگزار شد.

در این نشست امام جمعه شلمزار با اشاره به این که ۹ دی، روز تجلی بصیرت ملت انقلابی ایران بود گفت بصیرت، عنصر بسیار مهمی است، مردم بابصیرت ایران از اوایل انقلاب تاکنون، همواره با دو فضای غفلت و بصیرت روبرو بوده و در همه عرصه ها با تکیه بر بصیرت، توانسته اند از مشکلات و بحران ها عبورکنند و ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب ها نیز غفلت و بی بصیرتی خواص بوده است.

حجت الاسلام سلطانزاده، اضافه کرد: حرکت حماسی مردم در نهم دی، فتنه پیچیده سال 1388 را خنثی کرد و بسیاری از چالش های مشابه، به دلیل بصیرت بالا و حضور به موقع مردم تاکنون حل شده است.

وی، تصریح کرد: علت بسیاری از مشکلات و آسیب های مبتلابه نظام و ملت ایران هم ریشه در بی بصیرتی و غفلت از عملکرد و نیرنگ دشمن داشته است.

امام جمعه شلمزار، اظهار کرد: هر جا در بصیرت ضعف داشتیم و نتوانسیم رفتار دشمن را پیش بینی کنیم ضربه خوردیم.

گفتنی است: این نشست بصیرتی به همت حوزه بسیج امام سجاد (علیه السلام) دزک با حضور پرشور مردم و بسیجیان دزک و روستاهای اطراف در مسجد امام حسن (علیه السلام) دزک برگزار شد.

ارسال نظرات