دین اسلام همواره از مناقین ضربه خورده است

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی بیات: دشمن فتنه 88 را آتش کرد تا انقلاب از بین برود اما مردم روشن تر شدند و پای نظام و انقلاب با بصیرت ایستادند .
کد خبر: ۸۷۹۹۷۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش نهضت روشنگری توسط حوزه 717 سپاه ناحیه نظرآباد در مسجد امام زین العابدین (علیه السلام) برگزار شد.

در این همایش ابتدا علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی وآزادسازی شهر بزرگ حلب اظهار داشت: دوری نیست که ما پیروزی های بیشتری را شاهد باشیم.

وی افزود: فتنه ای که برپا شد با برنامه‌ریزی چند سال پیش از فتنه 88 با تبعیت والگو پذیری از انقلاب های مخملی  شروع شد، وبا حضور مردم درصحنه این فتنه بزرگ خنثی گردید، 9 دی حماسه است، روشنگری و بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی بیات از اساتید حوزه ودانشگاه در این همایش که به مناسبت حماسه عظیم 9 دی در مسجد امام زین العابدین علیه السلام شهرک سیدجمال الدین اسدآبادی برگزارشد گفت: تا وقتی گوش به فرمان رهبری هستیم دیگر جنگی مشابه دفاع مقدس نخواهیم داشت، مردم ، مسئولینی همچون شهید رجایی می خواهند که درد کشیده واز قشر ضعیف جامعه باشند، وانقلاب ما وکشورمان چنین انسانهای می خواهد.

وی در ادامه گفت :کسانی که در انتخابات شکست خورده بودند گوش به فرمان رهبری ندادند و وابسته به ضد انقلاب بودند، به گونه ای  که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سران فتنه حمایت کرد.

وی یادآورشد : دین اسلام  همواره از مناقین ضربه خورده است ، چون مردم چهره واقعی آنها را نمی شناسند، تراز بصیرت جامعه در فتنه 88 صددرصد بالا  رفت، دشمن فتنه 88 را آتش کرد تا  انقلاب از بین برود اما مردم روشن تر شدند و پای نظام و انقلاب با بصیرت ایستادند .



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار