مجتبی عبداللهی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
حماسه 9 دی،انقلاب سوم فکری و معنوی در نظام جمهوری اسلامی بود که در مقابله با فتنه گران و منافقین و حامیان فتنه رخ داد.
کد خبر: ۸۷۹۹۴۱۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبر گزاری بسیج،سردار"حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نخستین جشنواره 9 دی در آینه رسانه، که با حضور مسئولان وکارکنان ادارات و ارگانها و بسیجیان در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزارشد،گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال88 در بهترین شرایط و با حضور حداکثری مردم برگزار شد، اما سران فتنه و حامیان آنها  در داخل و خارج از کشور،از ماه ها قبل از انتخابات با بیان کردن "تقلب در انتخابات"به دنبال باطل کردن انتخابات ،برهم زدن نظم کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند..

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: در اقدامات گسترده حامیان فتنه، که در رأس آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود، سعی داشتند به هر نحوی نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

سردار حسینی،با تاکید بر نقش انقلابی مردم در مبارزه با فتنه 88 اظهار کرد: فتنه 88 و جنگ 8 ماهه با روشنگری رهبر معظم انقلاب و حضور انقلابی مردم برای همیشه به پایان رسیدو فتنه گران و حامیانشان شکست خوردند.

وی،حماسه 9 دی را یک انقلاب فکری دانست و عنوان کرد: بعضی از مسئولان سیاسی این حماسه را یک اتفاق ساده می دانند در حالیکه این حماسه یکی از بزرگترین حماسه های تاریخ انقلاب، و در واقع انقلاب سوم نظام جمهوری اسلامی است.

سردار حسینی، حماسه 9 دی را حماسه ای بزرگ و سرنوشت ساز در نظام جمهوری اسلامی عنوان کردو افزود:حماسه 9 دی در واقع انقلاب سوم فکری و معنوی در نظام جمهوری اسلامی بود که در مقابله با فتنه گران و منافقین و حامیان فتنه رخ داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  بیان کرد:: حوادث انتخابات سال 88 کاملا برنامه ریزی شده شکل گرفتند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از این حوادث حمایت کردند  و برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ها داشتند.اما در روز 9 دی با بیانات مقام معظم رهبری و حضور ملت فهیم ایران اسلامی شکست خوردند .

سردار حسینی با تاکید بر نقش رسانه ها در ترویج معارف و ارزش های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رسانه ها در تیررس مستقیم دشمن قرار دارند اما باید این ترکش ها را به جان بخرند و حقایق پنهان این حماسه عظیم را برای مردم بازگو کنند.

 

ارسال نظرات