مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

9دی روز برائت از منافقین است

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی با گرامیداشت هفته بصیرت، دنیاگرایی برخی مسئولان را عامل فتنه 88 دانست و تأکید کرد: یوم الله نهم، دی روز برائت از منافقین است.
کد خبر: ۸۷۹۸۵۸۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فارسان، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بصیرت گفت: حماسه عظیم نهم دی ماه 88 نمایش پایبندی ملت به انقلاب و اسلام و نظام جمهوری اسلامی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان افزود: این روز را می توان روز ملی خروش ملت علیه فتنه گرانی دانست که با فریب افکار عمومی و "مظلوم نمایی "، ارکان و ارزشهای نظام اسلامی را هدف قرار داده بودند.

وی، گفت: ضربه محکم ملت بر پیکره ناکام فتنه گران در حماسه میلیونی روز "برائت از منافقین" آنقدر سهمگین بود که سران داخل و خارج فتنه دستپاچه به میدان آمدند تا به نحوی از شدت آن بکاهند و تا آنجا که ممکن است جلوی ضرر را بگیرند.

علوی، خاطرنشان کرد: به همین خاطر بود که همزمان با انتشار اخبار برگزاری این تجمع ، فتنه گران که پیش بینی این حرکت عظیم را نمی کردند جنگ روانی جدیدی را در قالب تاکتیکهای متنوع آغاز کردند و بدون شک اگر درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب و همراهی و هوشیاری و بصیرت مردم نبود، آتش فتنه به این زودی‌ ها خاموش نمی ‌شد.

این مقام مسئول، در ادامه بیان کرد: وقایع بعد از انتخابات سال 88، دارای نکات و عبرتهای فراوانی است که ما باید به آنها توجه کرده و از آنها درس بگیریم از جمله اینکه؛ برخی خواص در فتنه 88 سکوت کردند و همین سکوت زمینه سقوط آنان را فراهم نمود.

حجت الاسلام علوی، دنیاگرایی برخی مسئولان را عامل فتنه 88 دانست و یادآور شد: ما به عینه دیدیم که مردم بهتر از خواص عمل کردند. در دوران ائمه نیز به همین ترتیب بود؛ زیرا مردم به دنبال مادیات نبوده اند؛ اما مسئولان به دنبال جاه و مقام بوده اند. ریشه همه مشکلات دنیا گرایی است و اگر دنیا گرایی بر جامعه حاکم گردد نصرت الهی از بین خواهد رفت.

وی، گفت: با زنده نگه داشتن 9 دی، می توان کارگاهی از روشنگری برای نسلهای فعلی و آینده انقلاب ایجاد کرد و می توان با بهره گیری از آنها در جهت مقابله با فتنه های احتمالی آینده از بروز اینچنین فتنه هایی جلوگیری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار