فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمنان خیال نمی‌کردند سپاه اینقدر موفق باشد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به دیگر موفقیت‌های سپاه در زمینه‌های مختلف، گفت: دشمنان خیال نمی‌کردند سپاه اینقدر موفق باشد
کد خبر: ۸۷۹۷۳۹۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح‌ا.. جمیری عصر امروز در همایش 5 دی که بمناسبت بزرگداشت تاسیس سپاه در فرودگاه‌های کشور در سپاه امام صادق(ع) بوشهر، برگزار شد، اظهار داشت: سپاه نه تنها در زمینه جنگ سخت در هشت سال موفق بوده بلکه در جنگ نرم و زمینه‌های فرهنگی نیز موفق بوده است.

جمیری با اشاره به دیگر موفقیت‌های سپاه در زمینه‌های مختلف، ادامه داد: دشمنان خیال نمی‌کردند سپاه اینقدر موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سپاه در سال 64 امنیت هواپیمایی فرودگاه‌ها را بدست گرفت و در آنجا مستقر شد مجموعه فرودگاه‌های کشور در امنیت پرواز موفقیت‌های خوبی کسب کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه ناامنی‌هایی که تا قبل از استقرار سپاه در پروازه‌ها بود با استقرار سپاه ناامنی‌ها کاملا ازبین رفت، گفت: سپاه هواپیمایی در کشور عملکرد موفق داشته است.

جمیری با اشاره به اینکه استان بوشهر 5 فرودگاه در بوشهر، عسلویه، جم، خارگ و بهرگان دارد، تصریح کرد: سالانه تعداد 700 هزار مسافر در 5 فرودگاه تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه در امنیت و پرواز فرودگاه موفق بوده است، افزود: سالانه 6 هزار پرواز در استان بوشهر انجام می‌شود که 2500 پرواز آن از عسلویه صورت گرفته و بیشترین پرواز را داراست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه 1500 پرواز در بوشهر انجام می‌گیرد، گفت: مابقی پروازها از شهرهای جم، خارگ و بهرگان صورت می‌گیرد.

در ادامه سرهنگ محمدرضا سلمان پور فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه ارگان‌های زیا دی در فرودگاه‌ها با هم همکاری دارند، گفت: امنیت بوجود آمده در پروازها مرهون خون شهدا و تلاش‌های پیشکسوتان این عرصه هستیم.

در پایان گروه تواشیح شهدای یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر به اجرای برنامه پرداخته و از پیشکسوتان و کارکنان نمونه این سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات