سرلشکر صفوی در یادواره شهید صادق گنجی و 670 شهید دشتستان؛

شهید گنجی سفیر انقلابی بود

بوشهرـمشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(حفظ الله) در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان گفت: شهید صادق گنجی فردی بود که مطلوب انقلاب اسلامی و یک سفیر انقلابی در کشور پاکستان بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۳۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان،  مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(حفظ الله( در بیست ششمین یادواره شهید گنجی و 670شهید شهرستان دشتستان  در برازجان که صبح امروز در مصلی نمازجمعه شهر برازجان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان دشتستان 12 هزار رزمنده دارد که این رزمندگان اغلب در تیپ 19 فجر و 33 المهدی و ناوتیپ حضرت امیر(ع) بودند و این یک افتخار بزرگی است که شامل شهرستان دشتستان شده است،.

سرلشکر رحیم صفوی در این مراسم به شهدای تخریب دشتستان اشاره کرد و افزود: شهدای تخریب محور اصلی پیروزی بودند و هزاران رزمنده توسط تخریب چی های دشتستانی به عملیات می پرداختند و شهدای تخریب چی افرادی درجه یک بودند.

صفوی همچنین نقش خانواده های شهدا را بسیار تاثیر گذار دانست و خاطر نشان شد: اگر صبر خانواده شهدا نبود و الان غیر از خوزستان، جمهوری اسلامی هم در کار نبود و هرکسی مسئولیت و مدیریتی دارد مدیون خون شهدا است.

وی شهیدان را مکتب مقاومت خواند و اضافه کرد: برخیا از شهیدان به مقام مستجاب الدعوه رسیدند و اکنون بعضی از شهدا هستند که حاجت می دهند و پس از شهادت هم به مشکلات مردم می رسند و وای به حال کسی که از خانواده شهدا غفلت کند و همه شهدا عزیز هستند

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در صحبت های خود به شهید صادق گنجی اشاره کرد و یادآور شد: شهد صادق گنجی سه ویژگی داشت که اندیشه و تفکر،اخلاق و رفتار، عملکردش بسیار عالی بود.

وی افزود: شهید گنجی خود یک معلم بود و در سن 27 سالگی از یک اندیشه و تفکر بالای قرآنی بهره می برد و این تفکر فکری او در کتاب هایی که در پاکستان به چاپ رسیده است و نطق های آتشین وی مشخص است.

رحیم صفوی به تاثیرگذاری شهید گنجی در کشور پاکستان اشاره کرد و تصریح کرد: در کشور پاکستان بیش تر مذهب اهل تسنن وجود دارد که این کشور جایگاه محل آموزش تروریست ها قرار گرفته است ولی شهید گنجی در زمانی که سفیر فرهنگی در آن کشور بود با تمام توان و نیروی مازاد از کارمندی به خدمت مشغول بود و اخلاق وی عادی نبود و این شهید بزرگوار یک سفیر انقلابی بود.

این مقام نظامی تشریح کرد: شهید گنجی بیشتر اخلاقش سازنده بود و این اخلاق وی بود که عملکرد خوبی را به جای گذاشت و همچنین شهید گنجی یک فرد مطلوب قرآنی و اسلام بود.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات