مجتبی عبداللهی
مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله استان تهران:
دکتر شفیعی: فتنه 88 تکرار واقعه عاشورا بود،حامیان فتنه روز عاشورا با آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و پاره کردن عکس حضرت امام (ره) چهره واقعی خود را نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۷۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر شفیعی مسئول سیاسی سپاه ثارالله استان تهران درحضور پرسنل سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام گفت: یکی از دلایل پیشرفت کشور های غربی در دنیا، انجام دادن کارهای تحقیقاتی گسترده علمی است که به همین خاطر به نقطه برتری و سلطه دست پیدا می کنند.

دکتر شفیعی عنوان کرد: در کشور ما قبلا تحقیقات فناوری ،علمی وجود نداشت، اما به برکت نظام جمهوری اسلامی امروزه در دنیا در برخی از مباحث علمی،فناوری،هسته ای در رتبه های برتر هستیم و به همین دلیل، کشورهای غربی نسبت به نظام جمهوری اسلامی احساس خطر می کنند

دکتر شفیعی اظهار کرد: درسال 1357 یک انقلاب در قلب عالم صورت گرفت، انقلابی که  نظریه پرداز آن حضرت امام خمینی (ره)،و شرکت کنندگان آن همه اقشار جامعه بودند، انقلابی که 1400 سال پشتوانه علمی دارد و این انقلاب توانست تمام عالم را تحت تاثیر،و بساط نامشروع یهودیت را از بین ببرد.

وی،ادامه داد: انقلاب اسلامی باعث شد گراییش کشورهای اسلامی به سمت اسلام ناب محمدی (ص) بیشتر، و از آن الگو برداری کنند

مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به جریان فتنه سال 88 تصریح کرد: مردم وانقلاب باید آگاه و هوشیار باشند و بدانند که جریان فتنه هنوز خاموش نشده است و در شهرهای مختلف جریان دارد

 وی،عنوان کرد: فتنه 88 تکرار واقعه عاشورا بود،حامیان فتنه روز عاشورا با آتش زدن پرچم  امام حسین(ع) و پاره کردن عکس حضرت امام (ره) چهره واقعی خود را نشان دادند.

دکتر شفیعی اظهار کرد: فتنه گران اهداف مختلفی در انتخابات 88 داشتند و مهترین هدف آنها برکناری مقام معظم رهبری بود اما با  پشتیبانی ملت فهیم و با بصیرت جمهوری اسلامی از مقام معظم رهبری،نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند و شکست خوردند.

 

ارسال نظرات