حجت الاسلام گزمه گفت:

حماسه ۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب است/حقوق شهروندی امید کاذب به مردم است

حجت الاسلام گزمه گفت: امروز از حقوق شهروندی سخن گفته می شود و امید کاذب به مردم می دهند اما حقوق شهروندان پایمال می شود آقایانی که می گویند هفصد هزار شغل ایجاد شده است پاسخ بدهند در شهرستان هیرمند چقد شغل ایجاد کرده اند
کد خبر: ۸۷۹۶۳۵۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در درگفتگو باخبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان گفت: نهم دی ماه سالروز حماسه مردم ایران در برابر فتنه ۸۸ است که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگزاری شده است.
وی این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخی از فتنه گران در روز عاشورای حسینی حرمت عاشورا را شکستند؛ در این روز دشمنان اسلام حدود پانصد نفر را ساماندهی کرده بودند تا به میدان بیایند و پرچم های اباعبدالله الحسین (ع) را به آتش بکشند.
امام جمعه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: بی حرمتی های پی در پی در محرم صبر مردم را لبریز کرد و همان دسته های عزاداری به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.
گزمه  تصریح کرد: شیرینی حضور مردم در انتخابات سال ۸۸ را برخی از فتنه گران با تلخی رو به رو کردند اصلیترین هنر سران فتنه این بود که پس از سال ها عناصر ضد انقلاب از سوراخ های موش بیرون آمدند.
وی ابراز داشت: در نهم دی سال ۸۸ استکبار با عوامل داخلی و خارجی خود به میدان آمده بود و بعد از توطئه جنگ تحمیلی؛فتنه ۸۸ بزرگترین توطئه در دوران انقلاب اسلامی ایران بوده است.
حجت الاسلام گزمه اظهار داشت: متاسفانه امروز در دولت تدبیر و امید خیلی از مسئولیت ها به افرادی که در فتنه نقش داشته اند استفاده شده است این در حالی است که خیلی از وزرایی که معرفی نکردند در فتنه سال ۸۸ نقش بسزایی داشته اند.
وی افزود: برخی از مسئولین امروز شعار آزادی سران فتنه را سر می دهند؛ نمی شود که امروز فتنه گران را در بدنه نظام جای داد.
این مسئول تاکید کرد: امروز از حقوق شهروندی سخن گفته می شود و امید کاذب به مردم می دهند اما حقوق شهروندان پایمال می شود آقایانی که می گویند هفصد هزار شغل ایجاد شده است پاسخ بدهند در شهرستان هیرمند چقد شغل ایجاد کرده اند.
 حجت الاسلام گزمه گفت: سفره های مردم خالی تر از قبل و کمر مردم زیر فشار مشکلات خم شده است برجام سه سال مردم را معطل کرد و امروز وزیر خارجه میگوید من گول خوردم و سرم کلاه رفته است.
 وی تصریح کرد: چند روز قبل تمام مشکلات بیمارستان های هیرمند و زهک به وزیر بهداشت با مستندات ارائه شد که جناب وزیر در برنامه تلویزیونی اعلام می کند که اینها مشکلات شخصی هستند مگر حرف امام جمعه در خواست شخصی است یا مشکل مردم؟
ارسال نظرات