فرمانده حوزه ولیعصر ( عج) کاکی:

راه علاج مشکلات امت اسلام جهاد کبیر و عمل به مفاهیم بلند قرآن است

بوشهرـ افرمانده حوزهولیعصر(عج) کاکی با اشاره به مشکلات مبتلا به جهان اسلام و ضرورت توجه بیش از بیش به دستورات قرآن کریم تصریح کرد: امروز مسلمانان و دنیای اسلام با مشکلات فراوانی روبروست و تنها راه علاج این مشکلات جهاد کبیر و عمل به مفاهیم بلند قرآن است.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۸۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شهر کاکی در آیین افتتاحیه کلاس های آموزش قرآن فرهنگیان بخش کاکی ، در سخنانی قرآن را چراغ هدایت و سعادت نامید و گفت : تدبر در قرآن و عمل به آیات بلند آن به مثابه ی قطب نمایی برای هدایت و سعادت جامعه بشری است.

عبداله اسکندری با اشاره به رسالت مهم نظام آموزشی کشور در قرآن آموزی و پیاده کردن پیام قرآن در بدنه جامعه گفت : آموزش و پرورش و حوزه های علمیه باید با استفاده از ابزارهای نوین پیام قرآن را که همان پاک زیستن است به جامعه منتقل نمایند .

وی با اشاره به مشکلات مبتلا به جهان اسلام و ضرورت توجه بیش از بیش به دستورات قرآن کریم تصریح کرد: امروز مسلمانان و دنیای اسلام با مشکلات فراوانی روبروست و تنها راه علاج این مشکلات جهاد کبیر و عمل به مفاهیم بلند قرآن است.

اسکندری اضافه کرد: جهان به سمت مادی گری پیش میرود و همه آسیب ها و خسارت ها ناشی ازنگاه مادی به مسائل انسانی است .

وی گفت : با مراجعه به قرآن به عنوان یک معجزه ی نجات بخش میتوان مسیر حیات طیبه را برای بشریت گشود و بشر را از این منجلاب خود ساخته بیرون کشید.

ارسال نظرات