نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

استکبارستیزی مهمترین دستاورد انقلاب برای جهانیان است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز محتوای قدرت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است، تصریح کرد: استکبارستیزی یکی از محتواسازی های انقلاب برای جهانیان است.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۹۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت‌الله رضا رمضانی در دیدار با اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره بر توجه به انقلاب اسلامی از زاویای مختلف گفت: نگاه به انقلاب از جنبه دینی یکی از مهم‌ترین موضوع‌هاست.

وی با بیان اینکه دین در حوزه عمل کارآمدی دارد،گفت: دین در تمام بخش ها برنامه دارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز محتوای قدرت ایران اسلامی به دنیا صادر شده است، تصریح کرد: استکبارستیزی یکی از محتواسازی های انقلاب برای جهانیان است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با دو تفکر افراطی دوران کلیسا و تفکر تفریطی بعد از رنسانس مقابله کرد، گفت: دین دارای احکام قضایی فردی و اجتماعی بوده و لذا پیاده کردن عدالت اجتماعی نیازمند ساختار حکومتی است.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه عرفان های نوظهور در ذیل بحث معنوی در غرب شکل گرفته اند گفت: در آمریکا 2 هزار و در اروپا نیز 2 هزار عرفان نوظهور وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند یک باور عمومی هستیم ،یادآور شد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها می توانند به شکل های زیبا این باور را برای جوانان به تصویر بکشند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان خاطرنشان کرد: تبیین باورها در هر عصری نیازمند ابزار متناسب است؛ در این راستا هنر و فضای مجازی در عصر کنونی یکی از مهمترین ابزارهاست.

وی پیشرفت علمی و تحولات نظامی را عامل اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ایران اسلامی تا پیش از انقلاب وجهه ای نداشت و تابع محض بود، اما امروز به همت جوانان متعهد و نخبه در حوزه علم جزو کشورهای برتر دنیاست.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه نگاه به قرآن قانونمند است، یادآور شد: قرآن کتاب قانون حیات بشر است همچنین قرآن کتاب فرا تاریخی است می تواند در هر عصری تاثیرگذار باشد.

 

ارسال نظرات