پایان مسابقات فوتسال و واليبال قهرماني بسيج منطقه جنوب كشور/ فارس به مقام قهرمانی والیبال رسید، هرمزگان قهرمان فوتسال شد

قلی پور، معاون قهرماني سازمان ورزش بسيج گفت: مسابقات فوتسال و واليبال قهرماني بسيج منطقه جنوب كشور با قهرمانی فارس در رشته والیبال و هرمزگان در رشته فوتسال به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۹۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، ابوالفضل قلي پور معاون قهرماني سازمان ورزش بسيج  گفت: مسابقات فوتسال و واليبال قهرماني بسيج كشور در منطقه جنوب گراميداشت هفته وحدت و ياد و خاطره شهيد عبدالحسين عمراني از از چهارشنبه 24 آذر به مدت 3 روز به ميزباني تربيت بدني سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در شهرستان ميناب برگزار شد.

قلي پور با اشاره به رقابت 7 تیم فارس، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، كرمان، يزد، بوشهر و اصفهان در این رقابت ها در رده نوجوانان و جوانان گفت: در رشته والیبال تیم فارس به مقام قهرمانی رسید و تیم های یزد و اصفهان در رده دهای دوم و سوم قرار گرفتند. در رشته فوتسال هرمزگان قهرمان شد، اصفهان به مقام نایب قهرمانی رسید و سیستان و بلوچستان روی سکوی سوم ایستاد.

معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج با تشکر از میزبانی شایسته استان هرمزگان و شهرستان میناب در پایان گفت: در اختتامیه این مسابقات، از خانواده شهید عمرانی و تیم های و ورزشکاران برتر از نظر فنی و اخلاقی تجلیل شد.

ارسال نظرات