فرمانده سپاه ناحیه ایوان: پیشکسوتان گنجینه های طلائی دفاع مقدس هستند که جانانه از میهن دفاع کردند. مقاومت رزمندگان آینده ساز و بسترساز تحقق مراحل پنج گانه نظام اسلامی است و منتج به ظهور تمدن نوین اسلامی و فرج خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۷۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبر گزاری بسیج سرهنگ 2 پاسدار محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در مجمع بسیج پیشکسوتان ایوان گفت: پیشکسوتان گنجینه های طلائی دفاع مقدس هستند که جانانه  از میهن دفاع کردند و وجود خویش را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان ضمن عرض تبریک اعیاد ولایت سیدالانبیاء و امام صادق علیهماالسلام ادامه داد: پیشکسوتان جهاد و شهادت فرزندان را در گهواره ها جاگذاشتند و در دورانی که مرد از نامرد معلوم نبود و کشور با بحرانهای زیادی مواجه بود با دشمن جنگیدند و سختی ها کشیدند، لکن شایسته نیست که امروز می بینیم عده ای از این عزیزان دغدغه شغل برای فرزندانشان دارند.

سرهنگ فولادی با نگاهی به وضعیت منطقه افزود: با پایمردی رزمندگان دلاور بحمدالله امروز وضعیت مناسب و مطلوبی در منطقه داریم و فرزندان شما فرماندهی می کنند و فرمانبری از ولایت دارند و اوضاع را بخوبی مدیریت می کنند. در هیچ مقطعی تا این اندازه در اوج اقتدار نبوده ایم و فراسرزمینی کار می کنیم و آن هلال شیعی که پادشاه اردن از آن بیمناک بود الأن با محور مقاومت دارد واقع می شود.

فرمانده ناحیه ایوان تأکید کرد: نظام به پشتوانه حضور میدانی رزمندگان است که امروز فرماندهی می کند و این از اآثار و برکات مقاومت ما در دفاع مقدس نشأت گرفته است. امروز دیگر سوریه پاشنه آشیل ما نیست و به جائی از قدرت رسیده ایم که یکی از ابرقدرتهای برتر جهانی را در محور مقاومت بدنبال خود می کشیم . امروز جمهوری اسلامی از مؤلفه های اقتدار آمیز استفاده می کند.

فولادی ادامه داد: روسیه که در صنایع نظامی از آمریکای جنایتکار جلوتر است در خط مقاومت قرار گرفته است. چه عاملی باعث شده است که روسیه اقتدار خود را با نظام اسلامی ما پیوند می زند؟ اگر جمهوری اسلامی که در نظام بین الملل بعنوان یک کشور جهان سومی مطرح بوده و روسیه را در مقابل نظام سلطه قرار داده است نشان از قدرت بزرگ و اقتدار و عظمت ما دارد. امروز در منطقه دیگرجای نگرانی نداریم.

سرهنگ فولادی اظهار کرد: امروز مقاومت رزمندگان آینده ساز و بسترساز تحقق مراحل پنج گانه نظام اسلامی است و منتج به ظهور تمدن نوین اسلامی و فرج خواهد شد. اما نگرانی ما در بعد داخلی است که متأسفانه جریانی در داخل احساس قدرت می کند و می خواهد نظام را وادار به سازش کرده یا مملکت را از آرمانهای امام(ره) و رهبری معظم دور کند.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان به بحث انتخابات اشاره و عنوان کرد: شرایط داخل حساس است؛و نگران داخل هستیم؛ زیرا در فتنه های 77 و 88 به نام آزادی تیشه به ریشه دین زدند و نمادهای مقاومت را یکی پس از دیگری از سطح شهرها برچیدند و آنها را مایه افسردگی خواندند. اتفاقاتی افتاد و با این وصف حضور میدانی و عمومی درصحنه لازم و ضروریست و نمونه بی بدیل آن نهم دیماه بود که آبی بر آتش فتنه ریخت. حضور مردم در گردنه های سخت نظام را نجات داده است.

 فولادی تصریح کرد: امروزنگران جبهه بیرون انقلاب و تحولات بیرون مرزی نیستیم؛ زیرا انسجام جبهه مقاومت دارد بیشتر می شود و دولت لبنان شکل گرفت و نیروهای حزب الله صاحب نقش هستند. در عراق هم تاحدودی شاهد تار و مار شدن جریان سلفی تکفیری هستیم. در یمن نیز اقتدار شیعیان مستضعف انصارالله را می بینیم.

فرمانده سپاه ایوان با اشاره به توصیه رهبری در خصوص پرهیز از دوقطبی شدن جامعه خاطر نشان کرد: نیروهای خدوم و مدافع باید نگذارند که دوقطبی سازی بر فضای جامعه حاکم شود زیرا این مسأله مطلوب براندازان خارجی نظام  است. وی انتخابات آمریکا را نمونه فاحش دوقطبی گری و رسوائی غرب دانست.

در این جلسه پیشکسوت دفاع مقدس، غلام کاظمی به پیشکسوتان خیرمقدم گفت و با بیان خاطره ای آنان را به بصیرت دعوت کرد و ادامه داد: با خستگی جنگ هنوز در خدمت نظام و انقلاب هستیم و امروز هم نظام اسلامی در جهان خوش می درخشد و باید با وحدت مملکت را بیمه کنیم.زیرا ما مبارزان دوران سخت انقلابیم و باید مشکلات پیرامونی فائق شویم.

در ادامه جلسه سرهنگ بازنشسته احمد کمری مسئول کانون بسیج پیشکسوتان ایوان نیز به شرحی از مشکلات  پیش روی پیشکسوتان پرداخت.

گفتنی است که جلسه مجمع بسیج پیشکسوتان بصورت فصلی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات