به مناسبت هفته پژوهش؛

افتتاحیه نخستین نمایشگاه کتاب نویسندگان بومی دیری

بوشهر-نخستین نمایشگاه کتاب شاعران، نویسندگان و پژوهشگران بومی شهرستان دیر در دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر برگزار شد در این مراسم از کتاب‌ها و دست آوردهای اساتید و نویسندگان و شاعران شهرستان دیر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۳۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،دکتر عبدالعزیز بحرانی در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه کتاب شاعران، نویسندگان و پژوهشگران بومی شهرستان دیر بیان کرد: شاخص توسعه در کشورهای توسعه یافته، سرانه مطالعه کتاب تعریف می‌شود و ما در این زمینه از وضعیت خوبی برخوردار نیستیم که از عوامل متعددی ناشی می‌شود.

وی افزود: فضای مصرف فرهنگی در جامعه به اندازه تولید محتوا مناسب نیست و اگر به اینکه کتاب عمود خیمه فرهنگ است باور داشته باشیم و اگر معتقد باشیم کتاب اکسیر حیات بخش جامعه است، شاید اگر همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را معلق کرده و به ترویج کتاب و کتابخوانی بپردازیم، برای ارتقای فرهنگ کفایت می‌کند.

نامدار درویشی معاون سیاسی فرهنگی شهرستان دیر نیز گفت: اگر بخواهیم رونق را به عرصه کتابخوانی بازگردانیم باید به اتفاق هم تلاش کنیم و هر دو طرف پیشتاز این عرصه باشیم و برای آغاز راه گام بزرگی بود و تجربیات زیادی به ارمغان آورد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات