مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

خانواده های شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:پدران و مادران شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت در کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۹۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان لنگرود با بیان اینکه خانواده های شهدا پشتوانه‌ی مستحکمی برای نظام اسلامی هستند ،گفت: طرح سپاس در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص دیدار و ارج گذاری از خاندان معظم شهدا وایثارگران انجام می شود .

وی افزود:پدران و مادران شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت در کشور هستند و دعاهای آنان که از دل پاک و قلب زلالشان سرچشمه می گیرد  پشتیبان خادمان نظام است.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدارها گفت:رسیدگی به امور خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید وامور ایثارگران نیست بلکه همه افراد جامعه درهر موقعیتی که هستند نسبت به این قشر فداکار وظیفه دارند .

وی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده های شهدا انرژی مضاعفی برای خدمتگزاران در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم است اظهار کرد:شهدا مظهر استقامت و پایداری در دفاع از حق و عدالت و مبارزه با استکبار هستند و بر ضرورت دارد راهشان و آرمانهایشان پاسداشت شود.

 

ارسال نظرات