مدرس دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:

ناامیدی جوانان به آینده نشان دهنده ناکارآمدی سیاست های دولت است

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه جوانان امروز نسبت به آینده شغلی و اقتصای خود خوش بین نیستند و این مسئله نشان دهنده ناکارآمدی دولتمردان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۲۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید چارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به دلایل افزایش یأس و ناامیدی در جامعه اظهار داشت: پیشرفت جامعه به مولفه هایی از جمله شادابی و تلاش و امید نسبت به آینده بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: این مولفه ها در گرو سیاست های فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی دولتمردان است به طوری که اگر این سیاست های دولتمردان به درستی تعبیه نشده باشد اثرات نامطلوب خود را در بین جوانان خواهد گذاشت.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: متأسفانه جوانان امروز نسبت به آینده شغلی و اقتصای خود خوش بین نیستند و این مسئله نشان دهنده ناکارآمدی دولتمردان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امروز سیستم آموزشی کشور ما که پایه این سیاست های اقتصادی و فرهنگی است از بیماری رنج می برد لذا اگر بخواهیم شادابی و امید به آینده را در بین جوانان تقویت و احیا کنیم باید نظام آموزشی کشور را که بر اساس آن، مدیریت اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی شکل می گیرد را اصلاح کنیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار