مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه:

اولین منادی وحدت بین امت اسلامی پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) می باشد

بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه در آخرین روز هفته وحدت درمسجد جامع اهل سنت شهر عسلویه و در جمع مردم این شهر گفت: اولین منادی وحدت بین امت اسلامی پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۲۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه؛ حجت الاسلام میرشکاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه در آخرین روز هفته وحدت درمسجد جامع اهل سنت شهر عسلویه و در جمع مردم این شهر  گفت: اولین منادی وحدت بین امت اسلامی پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) می باشد.

وی افزود: پیامبر اسلام با برقراری عقد اخوت بین جامعه اسلامی و مسلمانان اتحاد و وحدت ایجاد کردند و هرگاه کسانی که باعث تضعیف وحدت می شدند با آنها برخورد می کردند.

میرشکاری با اشاره به اینکه وحدت به معنی دست برداشتن از اعتقادات نیست گفت: بلکه شیعه و سنی در روابط اجتماعی و فرهنگی و نظامی و ... با مسلمین بعنوان ید واحد هستند و تابع مصالح  اسلام و امت اسلامی می باشند.

حجت الاسلام میرشکاری با تاکید بر نقش امام خمینی در وحدت مسلمانان افزود : حضرت امام بیش از انقلاب و بعد از انقلاب همواره کشورهای اسلامی را به وحدت دعوت می کردند و بیان می داشتند که کسانی که باعث اختلاف شیعه و سنی هستند نه اعتقاد به مذهب شیعه دارند نه اعتقاد به مذهب سنی .

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه با اشاره به مشترکات دینی تصریح کرد: باید به این معنا توجه کنیم که همه ما مسلمان هستیم و همه ما اهل قرآن و توحید هستیم و مقام معظم رهبری بر این مساله تاکید دارد و امروز آمریکا و اسرائیل و انگلیس دشمن واحد امت اسلامی هستند که با بوجود آوردن جنگ های نیابتی در کشورهای اسلامی ایجاد تفرقه کرده اند.

ارسال نظرات