مربی عقیدتی حوزه ام البنین(س) شهرکرد:

حضرت زهرا(س) بهترین و کامل ترین الگو برای بانوان

مربی عقیدتی حوزه ام البنین(س) شهرکرد در کارگاه سبک زندگی اسلامی بسیجیان این حوزه گفت: حضرت زهرا(س) بهترین و کامل ترین الگو برای بانوان است.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۲۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در مکان امامزادگان دو معصوم(سلام الله علیها) شهرکرد برگزار شد‌.
خواهر کتایون فرهادی مربی عقیدتی حوزه ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد پیرامون سبک زندگی اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.
فرهادی گفت: زندگی پیامبر(صلی الله علیه و اله و سلم) و حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و الگوی تربیتی دخت نبی مکرم اسلام، در بحث عرصه های خانوادگی نمونه هایی از زندگی برحسب سبک زندگی اسلامی است.
وی، در ادامه گفت: در این شرایط جامعه و در عرصه جنگ نرم که رفتارهای متفاوتی در خانواده و در جامعه دیده می شود، باید یک وحدت رویه داشته باشیم، یعنی یک الگوی رفتاری مناسب داشته باشیم تا به هویت برسیم.
این مربی عقیدتی گفت: هویتی که هم فردی است و هم اجتماعی؛ پس برای ایجاد این الگوی رفتاری باید ازمحیط خانواده شروع کنیم و این را بدانیم که رفتار ما در جامعه و خانواده الگویی برای رفتار و اعمال فرزندان ماست.
فرهادی افزود: الگوی رفتاری ما در خانواده باعث تربیت اسلامی بر اساس سبک زندگی اسلامی می شود؛ عمل تربیتی در خانواده به منزله پاسداری از فطرت توحیدی فرزندانمان است.
وی در پایان گفت: مادران در خانواده مسئولیت خطیری دارند وآن به کمال رساندن فرزند است وشاه کلید آن اخلاق و محبت ما در خانواده است.


ارسال نظرات