مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل

اتحاد تنها راه پیروزی برکفر و راهبرد بنیادین اقتدار امت اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، گفت:‌ وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان ها و مکان هاست.
کد خبر: ۸۷۹۲۷۰۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل ضمن گرامیداشت هفته وحدت بیان داشت: جنگ امروز مانند جنگ احزاب همه کفر در مقابل همه اسلام قرار گرفتند، وتنها راه پیروزی برکفر، اتحاد همه مسلمانان جهان می باشد.

رضایی در ادامه اظهار داشت: قرآن کریم به مسئله وحدت اسلامی اهتمام خاصی می ورزد. قرآن از یک سو پیامد های مثبت اتحاد ار باز گو می کند و از سوی دیگر نسبت به پیامدهای شوم اختلاف هشدار می دهد.

وی، گفت: پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان ها و مکان ها دانسته و برای برپایی و تحقق بخشیدن آن؛ تلاش های فراوانی نموده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با اشاره به روایتی از پیامبر بزرگ اسلام عنوان کرد: تمام مسلمانان عالم اعضای یکدیگر هستند و همه آنان بمنزله یک پیکر می باشند که اگر عضوی از آن به درد آید سایر اعضا نیز متأثر خواهندشد.

رضایی اظهار داشت: مقصود از وحدت اسلامی این است که پیروان هر یک از مذاهب گوناگون اسلامی در عین حال که عقاید و احکام خاص آن مذهب را برای خود حفظ می کنند و به آنها پای بند هستند، در روابط اجتماعی و سیاسی و نظامی و اقتصادی و فرهنگی خود با مسلمین دیگر، همسو و تابع مصالح عالیه اسلام وامت اسلامی باشند.

وی، تأکید کرد، آحاد مسلمانان بر اساس این برداشت از وحدت امت اسلامی باید مقابل دشمنان اسلام به صورت ید واحده عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار