آقا محمدی :

حلب ، نماد اقتدار سیاسی و اقتصادی سوریه است

آقا محمدی گفت آزاد سازی شهر حلب پیروزی اراده مردمی بر جریان تکفیری و کشورهای غربی عربی مرتجع بود.
کد خبر: ۸۷۹۲۵۹۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم پیرامون تحولات سوریه اظهار داشت:نبرد حلب هم آمدی اراده ملت سوریه بود  با همه ارتجاع  و استکبار غرب بود که همگی دست در دست هم داده بودند در جهت صدمه به حاکمیت و ملت سوریه به واسطه توطئه جهانی و عربی که حدود 90درصد  کشورهای عربی هم در آن دخیل بودند.
 
وي با بیان اینکه هدف کشورهای مرتجع این است که نمی خواهند نماد مقاومت در غرب آسیا وجود داشته باشد تاکید کرد:این کشورها با نیروهای اجارهای با پول عربستان و قطر و تجهیزات نظامی دنیای غرب  در تلاش بودند که اراده مردم سوریه را تضعیف کنند و به یاری خداوند بعد از گذشت 5 سال مقاومت مردم سوریه شکست مفتضحانه ای را متوجه تروریست های تکفیری کرد.
 
نماینده مجلس نهم افزود  :در آخرین لحضات آزاد سازی شهر حلب وزیر خارجه امریکا از را التماس خواهان این بود فرصتی ایجاد کند درجهت تمدید توطئه که با هوشیاری و مقاومت مردم سوریه این حربه عملی نشد.
 
آقا محمدی حلب را نماد اقتدار اقتصادی و سیاسی  کشور سوریه دانست و تاکید کرد تروریست ها قصد دارند این منطقه را مجددا تصرف کنند که یک خیال شوم است و مقاومت مردمی مانع از این اقدام خواهد شد.
منبع: سايت کوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار