فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان انقلاب همان محافظه‌کاران جدید هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنان انقلاب همان محافظه‌کاران جدیدی هستند که اجازه هر گونه اصلاحی را بر اساس اصول اساسی و ثابت نمی‌دهند، گفت: آنها بر این باورند که هر گونه اصلاحی برابر با کاهش قدرت و زراندوزی و جلوگیری از خلأهای قانونی است.
کد خبر: ۸۷۹۲۴۹۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی با موضوع اهمیت انقلابی بودن در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بعد از 8 سال دفاع مقدس جریانات گروه‌های سیاسی به تعبیر حضرت آقا در یک تقسیم‌بندی جریان دارد و در غیر انقلابی محافظه کار و ضد انقلاب خلاصه می‌شود.

وی گفت: جهان ضد انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال شکست انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بوده است که در رأس آن آمریکا و استکبار جهانی قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: محافظه‌کاران کسانی هستند که بر حفظ و نگهداشت ساخت‌ها و ساختارها و قوانین و مقررات اصرار دارند؛ چرا که همین موارد آنان را به قدرت و زر و زور رسانده و طبقه جدید اجتماعی شکل داده است که دارای منافع و امتیازات بسیار هستند.

وی ادامه داد: آنان چون پیش از این در طبقات پست و خرد بوده‌اند و اکنون به علت تغییرات و جا به جایی انقلاب و فرصت‌های به دست آمده از آن به قدرت دست یافته‌اند نمی‌توانند با تغییرات و اصلاحات کنار بیایند.

ابوحمزه با بیان اینکه علت انقلاب و جا به جایی قدرت در عدم توجه محافظه‌کاران قدیم بوده است که با هر گونه اصلاحات و تغییرات آهسته مخالفت می‌ورزیدند، افزود: اکنون این گروه همان شیوه را در پیش گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: علت انتخاب شیوه گذشته نیز این است که جامعه در ساخت و ساختار و قوانین جدید خود نه تنها به اصلاحات نیاز بیشتری دارد بلکه افزایش آگاهی و مطالبات مردم موجب می‌شود که قوانین به گونه‌ای شود که بخش بیشتری از جامعه از نعمت آسایش و آرامش برخوردار شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: از این رو قوانین در حال ساخت و تغییر، شرایطی را برای برخی پدید آورده است که بتوانند یک‌شبه به همه جا برسند.

وی یادآور شد: اگر این افراد نخواهند فرصت‌های به دست آمده را تقسیم کنند و به بخش وسیع‌تری از جامعه امکان دست‌یابی به آسایش و آرامش را ندهند با بحران مواجه خواهند شد.

ابوحمزه با بیان اینکه به هر حال دشمنان انقلاب همان محافظه‌کاران جدیدی هستند که اجازه هر گونه اصلاحی را بر اساس اصول اساسی و ثابت نمی‌دهند، گفت: آنها بر این باور هستند که هر گونه اصلاحی برابر با کاهش قدرت و زراندوزی و جلوگیری از خلأهای قانونی است.

وی عنوان کرد: آنان کسانی هستند که ناکارآمدی انقلاب را سبب می‌شوند و اجازه نمی‌دهند تا انقلاب با تغییرات و اصلاحات دائمی بتواند بخش بیشتری از مردم را در قدرت و ثروت مشارکت دهد و یا بخش بیشتری از جامعه از آسایش و آرامش بهره گیرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی کشور تقابل جریان محافظه کار و انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات