مسوول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با«بسیج»:

کسانی که منافعشان به خطر می افتد، بسیج را تخریب می کنند

بصیری تاکید کرد: بسیج راه های مقابله با افرادی که فساد مالی دارند را خوب بلد است اما برای بسج را تخریب می کنند تا دست از مقابله با مفسدان بردارد.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۶۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱

مسعود بصیری مسوول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره تخریب بسیج توسط دشمن اظهار داشت: هر جایی که علیه یک تشکل انقلابی یا تشکل دینی و مردمی هجمه ای صورت می گیرد، باید علت یابی شود تا ریشه خراب کاری را پیدا کنند.

وی افزود: بسیج ماهیتی بی ریا دارد چراکه هر جا صحبت از انتظار کم و بدون دست مزد یا ساده زندگی کردن و توجه به دیگران بجای توجه به خود به میان می آید، بسیج حرف اول را می زند. در نقطه مقابل هم کار کردن با حقوق بالا یا گرفتن مزایا و امکانات خاص خواهد بود. کسانی به بسیج حمله می کنند که منافعشان به خطر بیافتد و منابع مالی خود را که از راه فساد به دست آورده اند را در امان نمی بیند.

بصیری تاکید کرد: بسیج راه های مقابله با افرادی که فساد مالی دارند را خوب بلد است اما برای جلوگیری بسج آن را تخریب می کنند و سعی بر از بین بردن اعتماد مردم نسبت به بسیج را از بین ببرد.

وی در خصوص راه های مقابله با دشمن در جهت کمک به بسیج گفت: راه مقابله با دشمن همان راهی است که بسیج در پیش گرفته چراکه بسیج با تلاش بیشتر، کار بیشتر و در نتیجه با پشتکار توانسته به اهداف خود برسد.

ارسال نظرات