در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز؛

طرح ابتکاری «مدرسه، مسجد، ولایت» در مدارس زرندیه اجرا می‌شود

طرح ابتکاری «مدرسه، مسجد، ولایت» در راستای جذب دانش‌آموزان مدارس به مسجد و ادای فریضه نماز جماعت در مدارس زرندیه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۴۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت معاونت فرهنگی اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) شهرک فاطمیه(س) به منظور جذب نوجوانان دانش‌آموز مدارس به مسجد، نماز جماعت و بسیج طرح ابتکاری "مدرسه مسجد ولایت" اجرایی می‌شود .

در این طرح امام جماعت مسجدفاطمه الزهرا(س)، اعضای مجمع فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج و مسئولین سپاه و...با حضور در مدارس شهرستان زرندیه به دانش‌آموزانی که در یک ماه اخیر بیشترین حضور در مسجد و نماز جماعت را داشته باشند با اهدای جوایز از این عزیزان تقدیر به عمل می‌آورند.

گفتنی است این طرح همزمان با پیام امام خامنه ای‌(مدظله العالی) به اجلاس سراسری نماز طراحی گردید که در فرازهایی از این پیام فرمودند: باید اعتراف کنیم که حق این فریضه الهی که درمان دردهای فردی و اجتماعی ما است ادا نشده است. مامسئولان، ما سخنوران، ما سر رشته‌داران امور کشور، ما روحانیون و متولیان تبلیغ و تعلیم دین و ما همه آحاد و همه قشرهای مردم، همه و همه در مسئولیت اقامه نماز شریکیم. همه همت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته خود که قرآن و حدیث بدان ناطق است، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم.

 نماز تقوا را درون انسان‌ها نهادینه می‌کند و در این صورت است که هر کس به وظایف خود به گونه‌ای شایسته عمل می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات