فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

شیعه و سنی در هیئت های اندیشه ورز نقشه های دشمن را خنثی می کنند

بوشهرـ سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: بسیج نهاد مقدسی است که از همه اقشار و افکار مختلف که در راستای انقلاب و اسلام تلاش می کنند تشکیل شده است و از ورود همه مردم در برنامه ها استقبال ویژه می کند.
کد خبر: ۸۷۹۲۱۲۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱


به گزارش خبر گزاری بسیج  از بوشهر؛ ز سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در گفتگو با خببرنگار بسیج ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: بسیج نهاد مقدسی است که از همه اقشار و افکار مختلف که در راستای انقلاب و اسلام تلاش می کنند تشکیل شده است و از ورود همه مردم در برنامه ها استقبال ویژه می کند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: در شهرستان بوشهر با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در بخشی از شهرستان اهل سنت زندگی می کنند و با فعالیت های فرهنگی که انجام شده است ارتباط بسیار خوبی بین اهل سنت و شیعه شکل گرفته و برنامه های هفته وحدت در کنار یکدیگر برگزار می کنند.

دشتی افزود: امروز وحدتی که بین شیعه و اهل سنت در شهرستان بوشهر وجود دارد اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است و در بسیاری از امورات به شکل هیئت های اندیشه ورز تصمیم گیری و در جامعه برای عموم مردم به نمایش می گذارند که نمونه آن می توان به برگزاری جشن های وحدت اشاره کرد.

وی بیان کرد: شیعه و اهل سنت امروز متوجه تهاجمات فرهنگی دشمن هستند و با برنامه ریزی در حوزه جنگ نرم بخصوص عرصه فضای مجازی توانسته اند از این تهدیدها فرصت هایی ایجاد کنند که همه نقشه های شوم دشمن خنثی شود.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که با همکاری سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در هفته وحدت برگزار می شود برگزاری جشن وحدت در جزیره شیف است که با حضور جمعی از اهل سنت و شیعه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه روز پنج شنبه 25 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن ورزشی خلیج فارس جزیره شیف با سخنرانی روحانی اهل سنت و جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و خوانندگی ساسان نوذری برگزار خواهد شد./انتهای پیام

ارسال نظرات