جانشین سپاه عسلویه:

معضل کشورهای اسلامی محروم بودن از رهبری حکیمانه است

بوشهر - جانشین سپاه شهرستان عسلویه: معضل کشورهای اسلامی محروم بودن از رهبری حکیمانه است.
کد خبر: ۸۷۹۱۹۹۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، سرهنگ حسین تمیمی‌نیا امروز صبح در مراسم معارفه فرمانده حوزه امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک اظهار داشت: هر شخصی که بعنوان فرمانده مسئولیتی را بنا به تکلیفی که در این نظام دارد به عهده می گیرد مثل آحاد مردم لبیک به مقام معظم رهبری می گوید.

 

وی با بیان اینکه ما با رهبر داریم این کشور را مدیریت می کنیم که دیگر کشورها و بلاد ها از آن محروم هستند، بیان کرد: اگر در کشورهای اسلامی مباحث انتخابات و امنیتی به موضل تبدیل شده بخاطر این است که از مدیریت راهبردی شخصی همانند امام خامنه ای محروم هستندو چنین از رهبری شجاع،دلسوز،عارف و عالم بی بهره اند.

 

 

وی افزود: معظم له بارها اعلام کرده است که من انقلابی ام و منظور از انقلابی نه یعنی اینکه زمان انقلاب  شخص حضور داشته باشد بلکه جوان امروز هم می تواند انقلابی باشد به این مضمون که باید تفکر انقلابی داشت.

 

وی تصریح کرد: انشاالله این تکلیفی که نظام و انقلاب برعهده ما گذاشته بتوانیم به نحوه احسنت انجام دهیم و شرمنده شهدا و همه کسانی که برای این مملکت جانشان را فدا کرده اند نشویم و وامدار شهدا و رزمندگان و جانبازان فردای قیامت نباشیم.

 

جانشین سپاه عسلویه در معارفه سروان پاسدار علی ادرسی بعنوان فرمانده حوزه امام خمینی(ره) بخش چاه مبارک اظهار داشت: وی از افراد بومی این منطقه است لذا باید وی را همه با هم کمک کنیم و بسیج متعلق به شماست و خود شما بدنه بسیج را میسازید لذا باید همه با هم نقش آفرینی کنیم.

 

ارسال نظرات