نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ضعف مدیریتی عامل اصلی کمبود سیستم گرمایشی در مدارس

اعزازی گفت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی دیگر نباید شاهد صحنه های دردناکی باشیم که مدارس ما وسایل گرمایشی ندارند، به نظرم این مشکل به خاطر ضعف مدیریتی است.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۰۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

ضیاء الله اعزازی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به فقدان سیستم گرمایشی در برخی مناطق محروم کشورمان اظهار داشت: اگر چنین مسئله ای در کشور ما وجود دارد اول ما نمایندگان و بعد هم دولت شرمنده هستیم.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه این هفته به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواهد آمد؛ ما این مسئله را حتماً مطرح می کنیم و وزیر باید پاسخگوی این مسئله باشد.

این نماینده مجلس بیان داشت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی دیگر نباید شاهد صحنه های دردناکی باشیم که مدارس ما وسایل گرمایشی ندارند، به نظرم این مشکل به خاطر ضعف مدیریتی است، یعنی چهل سال باید برای اینگونه مسائل برنامه ریزی می کردیم تا الان با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این وضعیت از مسئولان قابل قبول نیست، در تمامی دولت ها باید به آموزش و پرورش بها می دادند و مشکلات و مقاوم سازی آن را جدی می گرفتند؛ مدارس اساسی ترین و مهم ترین بخش کشور ما است لذا اگر تا به الان نتوانسته ایم در شأن ملت عزیز مدارس را ساماندهی کنیم باید بگوییم که شرمنده این مردم هستیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار