عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بی کفایتی آخوندی دلیل برخورد قطارها بود

ولی ملکی با تاکید براینکه جان باختگان حادثه قطار سمنان تاوان ضعف مدیریت و نظارت مسئولان را پس داده اند،گفت: با توجه به گزارش های واصله در خصوص جعل اسناد پس از تصادف،عدم کفایت وزیرراه و شهرسازی محرز است.
کد خبر: ۸۷۸۹۸۹۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ولی ملکی با تاکید براینکه مطرح شدن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در پی حادثه تصادف دوقطار در سمنان رخ داده است، اظهار کرد: طبق گزارش هایی که در رابطه با حادثه مذکور دریافت کرده ایم؛خطای نیروی انسانی و سیستم هوشمند محرز است؛از این رو این دو عامل نشان از ضعف مدیریتی رخ داده است.

وی با بیان این‌که جان باختگان حادثه مذکور تاوان ضعف مدیریت و نظارت مسئولان را پس داده اند،افزود:استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در دستورکار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سهل انگاری مسئولان نباید دیگر تکرار شود،تصریح کرد:با برکناری وزیر راه و شهرسازی همه مسئولان متوجه ضرورت اعمال دقت نظر درحیطه کاری خود شده و از بروز چنین حوادثی جلوگیری خواهند کرد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس با تاکید براینکه درپی حادثه مذکور انتظار ما کناره گیری وزیر و استعفای وی بود،گفت:متاسفانه این اتفاق از سوی وزیر رخ نداد؛از این رو نمایندگان به جمع آوری امضا برای استیضاح وی روی آوردند.

ملکی ادامه داد:با برکنار شدن وزیر راه و شهرسازی درنتیجه استیضاح  آخوندی،سایر وزرا و مسئولان به جدیت قانون مداری درکشور پی برده و به وظایف خود بهتر عمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نباید ازکنار بی مسئولیتی ها به سادگی گذشت به خانه ملت گفت: باتوجه به گزارش های واصله درخصوص جعل اسناد پس از تصادف ،عدم کفایت وزیر راه و شهرسازی محرز است.

ارسال نظرات